پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟ سلام، این دومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت به زبان استاد محسن باقری است.   می توانید ویدئوی بالا را ببینید و همچنین مقاله ای که در ادامه آمده نیز می تواند به شما کمک کند: جادوگری در دنیای مدرن: تبلیغات و ترفندهای ذهن تبلیغات، جادوگران دنیای مدرن هستند. با ظرافت و نبوغ، در تار و پود افکار و احساسات ما نفوذ می‌کنند و به میل خود، ما را به سمت انتخاب‌های خاص هدایت می‌کنند. اما این جادوگری چگونه عمل می‌کند؟ در این مقاله، به بررسی تاثیرات تبلیغات بر ذهن انسان...

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی مدیریت افکار در فضای مجازی در حال اتفاق افتادن است آنچه که برای ما باید اهمیت داشته باشد این است که ما نسبت به عملیات روانی چه واکنشی نشان می دهیم. یک جنگ خاصی در رسانه ها داریم به نام جنگ روانی که با عملیات های فکری مختلف، ذهن مخاطب را از چیزی دور می کنند یا به یک اتفاقی نزدیک و خیلی راحت آدم ها را به هر سمت و سویی که بخواهند می برند. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند نباید بر روی محتوا های بدون منبع فضای مجازی حساب کرد. به این معنا که در فضای مجازی کلی کانال و...

ارزش های پوشالی فضای مجازی

ارزش های پوشالی فضای مجازی

ارزش های پوشالی فضای مجازی دنیای امروز؛ دلخوشی به لایک ها، فالوور ها، کامنت ها و دیگر هیچ! دغدغه های جامعه جوان امروزی متاسفانه در برخی موارد به چیزهایی بی ارزش تنزل یافته. نیاز به تایید شدن و تشویق در انسان ها همواره بود است. اما برطرف کردن این نیاز باید با استفاده از تلاش و طی کردن راه های سخت پیشرفت و رسیدن به موفیت صورت بگیرد. نه با انتشار یک مجتوای نه چندان ضروری و مفید و پس از آن جمع کردن لایک و کامنت! تعریف ها و تمجید های افراد در فضای مجازی بدون شک احساس خوبی به فرد میدهد، اما اگر واقع بینانه...

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی و تجارت حلال اینترنتی با رعایت موازین شرعی امکان پذیر است فقط لازم است که ما به دنبال کسب و کار مجازی حلال باشیم. احکام فضای مجازی دقیقا مطابق احکام فضای حقیقی است. درآمدی که از این فضا کسب می شود، مباحث اخلاقی، محرم و نامحرم و خیلی از این موارد و متاسفانه خیلی ها به سلامت این فضا توجهی ندارند به عوان مثال درآمد های سنگینی که خیلی ها حسب فروش فیلتر شکن بدست می آید رزق حرام است که وارد زندگی آدم ها می شود و این می تواند تاثیر زیادی در آینده فرزندان و انسان ها داشته باشد. کسب...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها