پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
نقاب زیبای مجازی

نقاب زیبای مجازی ، زیست مجازی خیلی از آدم ها …

نقاب زیبای مجازی ، زیست مجازی خیلی از آدم ها ... حقیقت این است که وقتی به تصویر برخی افراد در شبکه های اجتماعی نگاه میکنیم خودشان را نمیبینیم. بلکه تنها نقابی میبینیم که شخص با آن در این شبکه ها ظاهر می شود. گاهی نقابی از جنس خوشحالی ، گاهی نقابی از جنس تجمل و مدگرایی ، گاهی نقاب موفقیت ، گاهی نقاب غم و ... خاصیت فضای مجازی این است که به افراد این فرصت را میدهند، تا آن چه که همیشه در آرزویش بودند و آن کسی که همواره میخواستند باشند را تحقق ببخشند. البته فقط در این دنیای مجازی! نه در دنیای...

گهی زین به پشت و باز هم ...

گهی زین به پشت و باز هم …

گهی زین به پشت و باز هم ... همچنان زین به پشت! در دنیای امروز تکنولوژی که قرار بود ابزاری باشد در دست انسانها برای ساده تر کردن زندگی، اکنون ابزاری شده در دست عده ای تا با آن از دیگران استفاده ابزاری کنند! بیایید از خودمان سوال کنیم با ارزش ترین چیزی که در زندگی داریم چیست؟ پول هایمان؟ دوستی هایمان؟خانواده و عزیزانمان؟ متاسفانه جواب هیچ یک از این ها نیست. با ارزش ترین سرمایه هر انسان در زندگی وقت اوست. اگر زمان نداشته باشیم هیچ یک از موارد بالا را هم نداریم.   گهی زین به پشت و باز هم ... حال بیایید یک سوال دیگر از خود بپرسیم. این...

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟ سلام، این دومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت به زبان استاد محسن باقری است.   می توانید ویدئوی بالا را ببینید و همچنین مقاله ای که در ادامه آمده نیز می تواند به شما کمک کند: جادوگری در دنیای مدرن: تبلیغات و ترفندهای ذهن تبلیغات، جادوگران دنیای مدرن هستند. با ظرافت و نبوغ، در تار و پود افکار و احساسات ما نفوذ می‌کنند و به میل خود، ما را به سمت انتخاب‌های خاص هدایت می‌کنند. اما این جادوگری چگونه عمل می‌کند؟ در این مقاله، به بررسی تاثیرات تبلیغات بر ذهن انسان...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها