پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در یک اینفوگرافی. با توجه به روند رو به رشد شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن آنها به خصوص اینستاگرام، دانستن اعداد و ارقام و شاخص های رشد آن می تواند برای علاقمندان جذاب باشد. آماری که مشاهده میکنید گزارشی است مشترک از پلتفرم Hootsuite که ویژه مدیریت شبکه های اجتماعی است؛ و شرکت تبلیغاتی We Are Social که به نام "جهان دیجیتال ۲۰۱۹" در ژانویه این سال منتشر گردیده است. در گزارش Global Digital 2019 علاوه بر آمار های جهانی دنیای تکنولوژی و مقایسه رشد شاخص های کلیدی پیشرفت عرصه های مختلف تکنولوژی، گزارشی از وضعیت...

بدبینی در فضای مجازی

بدبینی در فضای مجازی

بدبینی در فضای مجازی به ما کمک می کند تا در دام شایعات مجازی قرار نگیریم و با بازنشر و فوروارد اطلاعات غیر مفید و  غلط شایعه پراکنی در فضای مجازی نکنیم. تکنیکی به نام بدبین بودن همه جا بد نیست. زمانی که باید بدبین باشیم اتفاقا بدبین نیستیم و زمانی که نباید بدبین باشیم، بدبین هستیم. زمانی که یک محتوا توسط شایعه پراکنان در فضای مجازی منتشر می شود و ما به راحتی آن را بازنشر می کنیم ما هم در گسترش آن شایعه نقش داشته ایم. بدبینی در فضای مجازی بازار شایعات در فضای مجازی بسیار داغ است و جریانات دینی و سیاسی...

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست. خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند. عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها