پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند ، خواسته یا ناخواسته باید هوادار یک نفر باشی و الا هیچی! اگر با توئیتر آشنایی دارید حتما میدانید که جو و فضای آن با سایر شبکه ها اجتماعی متفاوت است. تمامی شبکه های اجتماعی که میشناسیم یک وجه سرگرمی دارند اما این وجه در شبکه توییتر کمرنگ تر از سایر شبکه هاست. با مدت کمی حضور در این شبکه به راحتی متوجه میشویم که جمعیت آن به نسبت سایر شبکه ها مانند اینستاگرام بسیار کمتر است، و البته قشرهای خاصی نیز در آن حضور دارند.   توییتر مثل استادیوم می ماند   دو دستگی به معنای اختلاف در عقاید و تفکرات به راحتی قابل...

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست. خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند. عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و ظهور...

اوسینت چیست؟

اوسینت چیست؟

اوسینت چیست؟ به جستجوی پیشرفته در منابع اطلاعاتی آزاد اوسینت می گویند. با وجود اینکه راهیابی به اطلاعات درست در یک زمان مناسب و همچنین استفاده از این اطلاعات به سادگی نیست، روش های اوسینتی می‌تواند اینها را ممکن سازد. مقدمه‌ای بر اوسینت در سواد رسانه سرفصلی به نام اوسینت وجود دارد. تعداد بیش از اندازه ای صفحه وب در دیجیتال وجود دارد که هر کدام از این صفحه ها اطلاعاتی را در بر دارند، بیشتر این اطلاعات به صورت آزادانه در اختیار مردم قرار می گیرند. از این مجموعه ها میتوان به فیلم ها، دانشنامه ها، اخبار سایت ها و پیام های شبکه های اجتماعی اشاره...

الکسا چیست

الکسا چیست

الکسا چیست ؟ الکسا اینترنت یک سرویس ارائه دهنده رنکینگ اینترنتی است که اساسا هیچ مبنای قابل استنادی ندارد. اما هنوز هم مورد توجه بسیاری از افراد است. خوشبختانه فضای استارتاپی کشور ما توجه خود را از الکسا برداشته اند. اما برخی سایت ها و مجلات خبری همچنان از آن سودجویی می کنند. بسیاری از سرویس ها و محصولات شرکت های معتبر که در اینترنت برایشان تبلیغ داده میشود؛ بر اساس رنکینگ الکسا است. و این یک اتفاق غلط است. دلیل آن این است که در این میان حق بسیاری از سایت هایی که واقعا زحمت می کشند پایمال می شود. سایت هایی که نمیخواهند با بی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها