پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در یک اینفوگرافی. با توجه به روند رو به رشد شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن آنها به خصوص اینستاگرام، دانستن اعداد و ارقام و شاخص های رشد آن می تواند برای علاقمندان جذاب باشد. آماری که مشاهده میکنید گزارشی است مشترک از پلتفرم Hootsuite که ویژه مدیریت شبکه های اجتماعی است؛ و شرکت تبلیغاتی We Are Social که به نام "جهان دیجیتال ۲۰۱۹" در ژانویه این سال منتشر گردیده است. در گزارش Global Digital 2019 علاوه بر آمار های جهانی دنیای تکنولوژی و مقایسه رشد شاخص های کلیدی پیشرفت عرصه های مختلف تکنولوژی، گزارشی از وضعیت تکنولوژی...

تغییر نوع روابط در فضای مجازی

تغییر نوع روابط در فضای مجازی

تغییر نوع روابط در فضای مجازی همسرانه ها فقط حرف های زیبا نیستند ... توجه اصلی ترین عشق و محبت به همسره ... چه بسیار رابطه هایی که تنها بر اثر ندانستن فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی از بین رفتند و سست شدند. گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان نباید روابط ما را در قالب خود ببرد. حرف هایی که رو در رو زده میشود و احساساتی که تنها از حالات چهره مشخص میشوند را نمیتوان با پیام متنی و تصویری بیان کرد.   تغییر نوع روابط در فضای مجازی   ابزار به روز و تکنولوژی های جدید نباید مسئولیت زوج ها را...

قالب اینفوگرافی

قالب اینفوگرافی

شناخت انواع قالب اینفوگرافی به شما کمک می کند تا اصول نویسندگی در فضای مجازی در قالب اینفوگرافیک را بیشتر عایت کنید. کلمه اینفوگرافیک (Infographic) در حقیقت از ترکیب دو لغت information ( اطلاعات) و graphic ساخته شده است. به همین دلیل ساده اگر بگوییم اینفوگرافی در واقع یک ساختار گرافیکی است که هدف آن درک سریع و راحتتر اطلاعات و آمار است. از متن خیلی کمی در اینفوگرافی استفاده میشود اما همین موضوع آن را یک ابزار قوی برای به نمایشرآوردن آمار و داده ها، ترسیم روابط و روند ها، توضیح مفهوم ها، بیان مسائل پیچیده به شکل شده و مقایسه تبدیل...

خوراک رسانه‌ای

خوراک های رسانه ای

خوراک های رسانه ای خوراک فقط غذا نیست! خوراک یعنی هر چیزی که ما رو پُر میکنه! چه رسانه باشه چه فست فود! خوراک های رسانه ای واقعیت این است که اگر نیمی از مقداری که به غذایی که میخوریم اهمیت می دهیم به غذایی که به ذهنمان میدهیم اهمیت میدادیم, وضعیت اکنون خیلی متفاوت بود. حضور در شبکه های فضای سایبر و رسانه های اجتماعی هیچ مشکلی ندارد اما فعالیت بدون داشتن پیش زمینه های سواد رسانه میتواند خطرناک باشد. همینطور که شاهد وضعیتی که در حال حاضر بر فضای مجازی حاکم است هستیم و رسانه ها از افرادی ناآگاه سو استفاده میکنند و مطالب دروغ را با...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها