پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی یک رکن اساسی در مدیریت مصرف رسانه ها است. تاثیر پذیری ما از رسانه ها باید آگاهانه باشد و این موضوع با افزایش آگاهی امکان پذیر است. نکته جالب در بحث رسانه این است که افزایش آگاهی آسیب را کم می کند. یعنی من وقتی بدانم فیلم ها چگونه اثر گذاری می کنند؟ ناخودآگاه آسیب قصه کاهش می یابد. و علت این اتفاق این است که ذهن من واکسینه شده است. من می دانم که این فیلم با این تکنیک قصد انتقال این پیام را دارد. و ذهن خود به خود در مقابل این پیام مقابله می کند و...

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی رکن اصلی موفقیت در رسانه است. شنیدن و موثر دانستن انتقادات و نظرات کاربران به رشد ما بسیار کمک می کند. مخاطبین ما در محیط های مختلف فضای مجازی سرمایه های حضور و وجود ما در این فضا هستند. یعنی اگر ما مخاطبینمان را نداشته باشیم گویی هیچ چیزی، هیچ سرمایه و فرصتی در این فضا نداریم. چرا که تمام ارزش کار تبلیغی ما به وجود مخاطبینی است که آن ها را ببینیم، که با آن ها تعامل کنیم. حضور در فضای مجازی نیاز به صحبت و تعامل با مخاطبین دارد. ما باید نسبت به مخاطبین خود در رسانه...

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا بحال از خودمون پرسیدیم که، درآمد شبکه های اجتماعی و پیام رسان از کجاست؟! منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا به حال برایتان سوال نشده است که ای همه امکانات جذاب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چطور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است؟ هر چند وقت یکبار آپدیت ها و امکانات بهتر و به روز تری نیز به این برنامه ها اضافه میشوند و همه سریعا نسخه های جدیدتر را نصب میکنند. به راستی درآمد این شبکه ها که صدها و هزاران کارمند در حال مدیریت و کار بر روی آن هستند از کجا تامین میشود؟ در جواب...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها