پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد که...

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله قاعده این است که ما در فضای حقیقی کارهایمان را با بسم الله شروع کنیم. با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم. زندگی ما باید این قالب را داشته باشد. خب این چه ارتباطی با فضای مجازی می تواند داشته باشد؟ فضای حقیقی زندگی ما جای خود ولی ما یک زندگی مجازی هم داریم.     مثلا ممکن است یک فضای تجاری در فضای مجازی داشته باشیم، یا ممکن است اقدام کنیم برای خرید یک محصول. یا اقدام کنیم به ایجاد یک وبسایت یا یک اپلیکیشن. تمام این ها بخشی از ساختار زندگی ماست. ولو در فضای مجازی. به همین دلیل این کار ها باید...

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی مشخص می کند چه برندی رشد کند و چه مدلی تبدیل به مد روز شود و حتی جنگ نرم توسط مدیریت رسانه ها اتفاق می افتد. در جامعه ما اتفاق تلخی رقم خورده است. جامعه ما متاسفانه به سمت و سویی رفته است که رسانه ها مردم را مدیریت و کنترل می کنند. به تعبیری به جای اینکه مردم بر رسانه ها حکومت کنند، رسانه ها بر مردم حکومت می کنند و بر افکار مردم حاکم هستند. امروزه عملا رسانه ها هستند که برای ما مشخص می کنند چه غذایی خوشمزه است. مدل کیف و کفش ما را رسانه ها...

نمایشگاه سواد رسانه

نمایشگاه سواد رسانه

نمایشگاه سواد رسانه معاون پرورشی یکی از دبیرستان های دخترانه کرج، عکس نوشته های کانال رو پرینت رنگی گرفتن و یک نمایشگاه سواد رسانه در مدرسه خودشون برگزار کردند. انصافا در نهایت چه چیزی برای ما باقی میمونه به جز همین اثرگذاری های مفید؟! همینکه یک نفر، یک انسان! جوری زندگی کنه که در این فضای رسانه ای و مجازی، هیچ وقت براش هیچ مشکلی ایجاد نشه و همیشه آرامش داشته باشه در زندگیش بخاطر نکته ای که یاد گرفته و خیلی ساده رعایت کرده ... این چقدر ارزش داره؟ چه هزینه ناچیزی داره واقعا این فعالیت ها؟! یه جوری زندگی کنیم که پس فردا شرمنده...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها