پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل کار،...

چالش ها، بازی های رسانه ای

چالش ها، بازی های رسانه ای

چالش ها، بازی های رسانه ای نام یادداشتی کوتاه و کاربردی است که شما را با تعریف چالش و پشت پرده های چالش ها با ذکر یک مثال آشنا می کند. بازی تنها اتفاقیست که سن و سال ندارد! ما از بدو تولد و حتی قبل از آن، تا لحاظات آخر عمر عاشق بازی ها هستیم، بازی هایی که برایمان جذابیت دارند، برایمان انگیزه می آورند و خلاصه بخش قابل توجهی از تفریحات زندگی ما هستند. دنیای بازی های گذشته با بازی های الان از زمین تا آسمان متفاوت است، بازی هایی که یک زمانی انجام میدادیم، با فیزیک و فکر ما سر و کار داشت...

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی جایگاه تفکر رسانه ای، عقل و تصمیم گیری ما کجاست؟ کجای این پازل هستیم؟ چطور زندگی میکنیم چطور فکر میکنیم؟ چقدر خودمان تصمیم میگیریم؟ چقدر مدل کیف و کفش و لباس و پوششمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ چقدر مدل درس خواندن و کار و فعالیتمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ و چقدرش را رسانه های انتخاب میکنند؟     وقتی از رسانه ها صحبت میکنیم الزاما منظور تلوزیون نیست. همین آدمهایی که در شبکه های مختلف حضور دارند و عملا این ها خیلی از اوقات برای ما تصمیم میگیرند. قدرت تصمیم گیری را از خودمان گرفته ایم. اتفاقاتی که تنها خودمان باید درموردشان تصمیم بگیریم. این موضوع...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها