پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
زالو های ارزش افزوده

زالو های ارزش افزوده | *۸۰۰# برای غیرفعالسازی

زالو های ارزش افزوده با هزاران تبلیغ آماده خالی کردن حساب بانکی شما، سر ماه! سرویس های ارزش افزوده چگونه غیر فعال می شوند؟ متاسفانه این روز ها خیلی بیشتر از گذشته شاهد این هستیم که موج پیامک های تبلیغاتی رنگارنگ، مسابقات پیامکی و ... بر روی خطوط تلفن همراه روان شده است. موارد بیشماری که شخص پس از شارژ سیمکارت خود بلافاصله شاهد اتمام آن بوده است. بدون آنکه از آن استفاده ای داشته باشد.   زالو های ارزش افزوده این سرویس ها که با نام سرویس های محتوایی هم شناخته می شوند با هدف افزایش اطلاعات عمومی، سرگرمی و مواردی از این دست از سوی...

شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام

شمای کلی کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در یک اینفوگرافی. با توجه به روند رو به رشد شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن آنها به خصوص اینستاگرام، دانستن اعداد و ارقام و شاخص های رشد آن می تواند برای علاقمندان جذاب باشد. آماری که مشاهده میکنید گزارشی است مشترک از پلتفرم Hootsuite که ویژه مدیریت شبکه های اجتماعی است؛ و شرکت تبلیغاتی We Are Social که به نام "جهان دیجیتال ۲۰۱۹" در ژانویه این سال منتشر گردیده است. در گزارش Global Digital 2019 علاوه بر آمار های جهانی دنیای تکنولوژی و مقایسه رشد شاخص های کلیدی پیشرفت عرصه های مختلف تکنولوژی، گزارشی از وضعیت...

شلوغی شهر

شلوغی شهر

شلوغی شهر مدیریت مصرف رسانه ها را از ما گرفته است. این شلوغی اجازه نمی دهد از خودمان سوال بپرسیم. استفاده از رسانه ها باید حساب شده و متمرکز باشد. در شلوغی و التهابات شهر، ما هم یکی از آدمهایی شدیم که فقط هر اتفاقی که در اختیارمان قرار می دهند بدون هیچ توجیه و دلیلی استفاده می کنیم. از خودمان نمیپرسیم چرا این سرویس رایگان است از خودمان نمیپرسیم که آیا ارزش این را دارد که خودمان یا فرزندمان را درگیر فلان بازی و یا فلان ابزار شود از خودمان نمی پرسیم که آینده این قصه به کجا می رسد و چه می...

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی و ارتباط حضوری در زندگی روزمره چه تفاوتی دارد؟ وقتی که به انتهای ذهن و لایه های پایین رجوع می کنیم احساس قلبی همه ما این است که فضای مجازی یک فضای غیر واقعی است. یعنی حس نمی کنیم که در واقعیت عضو فلان گروه شدم و درگیرم. فلان صفحه اجتماعی را دنبال می کنیم. اصلا احساس نمی کنیم که عضوی از این تفکر شدیم. پیرو این سبک از این زندگی شده ایم. در صورتی که واقعیت داستان همین موضوع است ما آن واقعیت را پذیرفته ایم و این فوق العاده آسیب زا است فضای رسانه ای و مجازی زمانی سودمند هستند که...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها