پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار های مورد نیاز برای اینترنت و فضای مجازی به عهده چه کسی باشد؟ از چه زمانی می توانیم برای فرزندان و یا خودمان لب تاب و گوشی هوشمند بخریم؟ یک سوالی که همیشه برای ما مطرح است این است که از چه سنی برای فرزندانمان گوشی موبایل یا تبلت بگیریم؟ تنها یک قاعده دارد و آن این است که زمانی باید برای فرزندانمان موبایل یا تبلت بگیریم که آنها به این ابزار نیاز داشته باشند. منظور از نیاز چیست؟ عدم وجود این ابزار آسیب به درس و تفکر و اتفاقات پیرامونش وارد کند و یا اینکه این ابزار بتواند باعث پیشرفت و...

اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات در فضای مجازی مانند حقیقی بسیار بالا است. حفظ حریم خصوصی برای حفاظت اطلاعات شخصی بر عهده هر فرد است و خود ما باید مراقب آن باشیم. باور کنیم یا نه امروزه مجموعه های مختلفی هستند که اطلاعات ما برایشان بسیار مفید است و حاضرند هزاران دلار خرج کنند تا اطلاعات ما را به دست آورند. شاید از خودتان بپرسید که اطلاعات ما به چه درد آنها می خورد؟ اطلاعات من یه آدم خانه دار، من یه آدم دانشجو به چه دردشان می خورد؟ لطفا اهمیت اطلاعات خود را دست کم نگیرید. شاید از خود بپرسید حریم خصوصی و اطلاعات من به عنوان...

زالو های ارزش افزوده

زالو های ارزش افزوده | *۸۰۰# برای غیرفعالسازی

زالو های ارزش افزوده با هزاران تبلیغ آماده خالی کردن حساب بانکی شما، سر ماه! سرویس های ارزش افزوده چگونه غیر فعال می شوند؟ متاسفانه این روز ها خیلی بیشتر از گذشته شاهد این هستیم که موج پیامک های تبلیغاتی رنگارنگ، مسابقات پیامکی و ... بر روی خطوط تلفن همراه روان شده است. موارد بیشماری که شخص پس از شارژ سیمکارت خود بلافاصله شاهد اتمام آن بوده است. بدون آنکه از آن استفاده ای داشته باشد.   زالو های ارزش افزوده این سرویس ها که با نام سرویس های محتوایی هم شناخته می شوند با هدف افزایش اطلاعات عمومی، سرگرمی و مواردی از این دست از سوی...

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم و با استفاده هوشمندانه و حرفه ای از ساده ترین ابزارهای رسانه ای و حتی بازنشر مطالب صحیح رسانه باشیم. همیشه ما فکر می کنیم که اتفاقات رسانه ای الزاما ابزارهای خاص می خواهد، الزاما تکنولوژی های پیشرفته، دستگاه های مدرن، نرم افزارهای جدید باید در اختیار من باشد تا بتوانم یک محتوای رسانه ای ایجاد کنم ولی واقعیت قصه این است که دیگر اینطور نیست. شما امروز با یک گوشی هوشمند ساده، خودتان یک رسانه هستید. شاید این جمله را زیاد شنیده اید. ما می توانیم خود یک رسانه باشیم زیرا یک زمانی عموم مخاطبین به دنبال یک محتوای شرکتی خاص...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها