پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای یکی از مباحث سواد رسانه است که مسئولیت پذیری والدین و خانواده ها برای کنترل رژیم مصرف رسانه فرزندان در آن نقش مهمی دارد. آیا ما به خوراک مغز و فکر فرزندان خود به اندازه خوراک جسم آن ها اهمیت می دهیم؟ شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد ولی واقعیت این است که مسئولیت خوراک رسانه ای فرزندان به عهده والدینشان است. اولین قدم برای ارائه خوراک رسانه ای به فرزندانمان، شناخت ذائقه آنهاست که این مسئله به هر قیمتی که شده است باید بدست بیاید. من اگر فرزندم را بشناسم و بدانم به چه ورزشی و...

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست ؟ تا بحال فکر کردیم که، سند و منشاء خیلی از پیام های بی سند تلگرامی و اینستاگرامی و ... کجاست؟! چند بار برایمان پیش آمده که مطلبی را در شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان بخوانیم و هیجانزده شویم یا ناراحت و یا تعجب کنیم؛ برای دیگران تعریفش کنیم و درباره اش صحبت کنیم، نقدش کنیم یا شروع به تعریف و تمجید از آن کنیم. اما کمی صبر کنید! چیزی در این میان کم است! منبع مطالب رسانه ها چیست هگام استفاده از فضای مجازی چه دلیلی برای قبول کردن مطالبی هست که در فضای مجازی میخوانیم یا میبینیم. سندی آیا...

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایده هایی بپردازید تا به سود (شما نه!) مخاطبین شما باشد ... کلمه استارتاپ را این روزها زیاد میشنویم. استارتاپ به معنای کسب و کار نوپا یا شرکت نوپا است. در ذهن ما استارتاپ ها همیشه با تکنولوژی و حوزه فن آوری اطلاعات سروکار دارند. این مسئله به این خاطر است که در چند سال گذشته بیشتر استارت آپ ها مرتبط با این زمینه بوده اند. و باعث شده اند این نکته در تعریف استارتاپ هم وارد شود. اما هیچ الزامی وجود ندارد که استارتاپ حتما در حیطه تکنولوژی باشد.   یک ایده استارتاپی خوب هدف از هر کسب و کاری رفع...

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟   برخی فکر میکنند صرف...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها