پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی ساختن حساب کاربری توی توییتر کاری نداره، ولی حرف خوب زدن خیلی کار میبره!   انتشار محتوای مفید مجازی   این روز ها همه تقریبا در انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان حساب کاربری دارند. با معرفی شبکه های جدید هم همه مشتاقانه و به سرعت حساب جدیدی میسازند. اما مسئله فقط حساب داشتن و فعالیت نیست بلکه فعالیت درست و تولید محتوای مناسب نیز است. حرف خوب زدن به همین راحتی نیست! دانش میخواهد و مطالعه بسیار. نتیجه انتشار مطالب بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی، میشود بسیاری از صفحات و حساب هایی که امروز میبینیم و شده اند به محل نشر شایعات و...

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست...

تغییر اخلاق و رفتار در فضای مجازی

تغییر اخلاق و رفتار در فضای مجازی

تغییر اخلاق و رفتار در فضای مجازی با عضویت در شبکه ها و کانال ها رخ می دهد. زمانی که مدیریت مصرف رسانه خوبی نداشته باشیم تغییر رفتار می دهیم. احتمالا با آدمهایی مواجه شدید که گاهی آنی و به دفعات ظرف مدت زمان کم، ادبیات و کلمات و حرف هایشان تغییر می کند. یعنی به شکل خیلی جدی وقتی به این آدم نگاه می کنید می گویید که این آدم تا قبلا از این حرف های زشت نمی زد. این ادبیات زشت و سخیف برای این آدم نیست این آدم اصلا حرف زشت و ناسزا نمی گفت ولی الان چطور شده که به این...

حذف یا مدیریت فضای مجازی

حذف یا مدیریت فضای مجازی

حذف یا مدیریت فضای مجازی باید از جهت های مختلف بررسی شود. در زمانی که فضای مجازی جزئی جدا نشدنی از زندگی بشر شده است ما با این مقوله چگونه برخورد می کنیم. امروزه زندگی های ما عجین و درگیر با فضای مجازی است. عملا حذف این فضا از زندگی ما و بچه هایمان امکان پذیر نیست. پس حالا باید به فکر مدیریت این فضا باشیم. امروزه کسانی هستند که معتقد به حذف این فضا هستند. این یک اتفاق غلط و اشتباه است چگونه ممکن است ابزاری که تبدیل شده است به یکی از ارکان زندگی ایرانی ها را حذف کرد؟ آیا می توان این اتفاق...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها