پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟

تفاوت شتاب دهنده و مرکز رشد چیست؟ شتاب دهنده ها و مراکز رشد چگونه از استارتاپ ها پشتیبانی می کنند؟ شتاب دهنده چیست؟ مرکز رشد چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این ممطلب را تا آخر مطالعه کنید. مرکز رشد فعالیت خود را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه انجام می‌دهد ولی شتاب دهنده معمولا در بازه زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام می‌شود. سرمایه گذاری مراکز رشد بدون در نظر گرفتن سهم انجام می شود زیرا از ابتدا سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد، اما سرمایه گذاری در شتاب دهنده ها به این صورت است که در ازای مالکیت درصدی از سهام استارتاپ، به آن سرمایه تزریق می...

مسئولیت رسانه ای

مسئولیت رسانه ای در زندگی!

سلام، به سومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت خوش آمدید! فضای مجازی، دنیای بی‌کرانی از اطلاعات و ارتباطات است که فرصت‌های بی‌نظیری را برای ما فراهم می‌کند. اما این دنیای مجازی، مانند هر دنیای دیگری، قوانین و مسئولیت‌های خاص خود را دارد. ما در قبال تمام حرکاتمان در فضای مجازی، چه کوچک و چه بزرگ، مسئولیم. هر لایک، فالو، کامنت، و اشتراک‌گذاری، بیانگر نظر و عقیده‌ی ماست و می‌تواند تاثیرات عمیقی بر دیگران داشته باشد. انتشار اخبار و اطلاعات بدون سند و منبع معتبر، می‌تواند به گمراهی و انحراف افکار عمومی منجر شود. حرف‌ها و نظرات ما در فضای مجازی، می‌تواند به شخصیت...

اول خدا بعد هم ... ؟!

اول خدا بعد هم … ؟!

اول خدا بعد هم ... ؟! همیشه شنیدیم در فیلم های سریال ها و گاها واقعیت که "بچمو اول سپردم به خدا بعدش به شما" ... شاید این جمله تا چند سال قبل یک واقعیت بود، اما واقعیت ها هم گاهی عوض می شوند و شدند! این مهم نیست که من بخواهم یا نه، بعد از خدا که احاطه بر همه چیز داشته و دارد، ما در همین دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرزندان خودمان را و حتی خودمان را به رسانه های می سپاریم! رسانه هایی که دور تا دور ما را احاطه کرده و عملا همه فکر و افکار ما را تحت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها