بدبینی در فضای مجازی به ما کمک می کند تا در دام شایعات مجازی قرار نگیریم و با بازنشر و فوروارد اطلاعات غیر مفید و غلط شایعه پراکنی در فضای مجازی نکنیم.
تکنیکی به نام بدبین بودن همه جا بد نیست.
زمانی که باید بدبین باشیم اتفاقا بدبین نیستیم و زمانی که نباید بدبین باشیم، بدبین هستیم.
زمانی که یک محتوا توسط شایعه پراکنان در فضای مجازی منتشر می شود
و ما به راحتی آن را بازنشر می کنیم ما هم در گسترش آن شایعه نقش داشته ایم.
بدبینی در فضای مجازی
بازار شایعات در فضای مجازی بسیار داغ است و جریانات دینی و سیاسی و...