پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا

انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا

انتخاب تصویر و عنوان مناسب محتوا به نوعی برای مخاطبین شما جدابیت ایجاد می کند عنوان مناسب در کنار تصویر مناسب است که مخاطبین را تحریک می کند برای مطلب شما زمان بگذارند یا نگذارند. عنوان مطلب و عکس شما در فضای مجازی اتفاق بسیار مهمی است. اگر شما بتوانید محتوایی را منتشر کنید که از عنوان و تصویر به روز و خوبی برخوردار باشد توجه مخاطب را در وهله اول جلب کرده اید و همان جلب توجه مخاطب به این مطلب است که ارزش پیدا می کند و باعث می شود که مخاطب مخاطب برای مطالعه و یا استفاده از این مطلب زمان بگذارد...

قدرت جستجوگرها و شبکه های اجتماعی

قدرت جستجوگرها و شبکه های اجتماعی

قدرت جستجوگرها و شبکه های اجتماعی خیلی از وقت ها دید ما نسبت به ابزار هایی که از آن ها استفاده میکنیم؛ "یک سری ابزار ساده و کار راه بنداز است." به این صورت که از این ابزار استفاده میکنیم به نفع خودمان، در صورتی که شاه راه و شاه کلید اصلی در واقع در دست ما و در همین رسانه ها است. اگر ما قدرت تحلیل و قدرت تفکر در باره این رسانه ها را داشته باشیم نوع تعامل با این رسانه ها متفاوت خواهد بود. ممکن است فکر کنیم که به این رسانه ها مسلط هستیم اما در واقعیت اینطور نیست و قدرت جستجوگرها...

ارزش مطالبه گری

ارزش مطالبه گری

ارزش مطالبه گری یکی از مشکلات ما این است که عادت نکرده ایم که به مطالبه گری. اگر این عادت را در خودمان را تقویت کنیم و پرورش دهیم که اگر اتفاق ناخوشایند میبینیم. از مسئول آن اتفاق علت و توضیح را مطالبه کنیم. یا اگر نیاز است خودمان نهی از منکر کنیم. یا اتفاق مثبت و خوبی بایستی رقم میخورده است و رقم نخورده. باید مطالبه اش کنیم، یا امر به معروف کنیم.     این اتفاق در فضای جامعه ما به طور کلی در حال مسکوت شدن است و این میتواند بسیار فاجعه آمیز باشد. چه در مسئله حجاب و چه در بسیاری مسائل اینچنینی که امروزه در...

مدیریت زمان در فضای مجازی

مدیریت زمان در فضای مجازی

مدیریت زمان در فضای مجازی یکی از مهمترین نکات در بحث استفاده از فضای مجازی است. یعنی اینکه شما بتوانید زمان حضور و استفاده از این ابزار را مدیریت کنید. اگر شما بتوانید زمان خود را مدیریت کنید اتفاق مثبتی که می افتد این است که شما از این فضا استفاده مثبت و مفیدی داشته اید. به این معنا است که من از کار خود خسته شدم می خواهم برای مدت مشخصی از یک محتوای طنز و سرگرمی استفاده کنم باید به این زمان پای بند باشم برای این کار باید همه چیز را مشخص کنم و پایبندی به زمان را در اولویت قرار دهم. اگر با...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها