پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق به عنوان یک راز موفقیت کسب و کار شما باید مورد توجه قرار گیرد. این یادداشت مختصر و مفید به موضوع انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما می پردازد. تا بحال دقت کرده اید: نام بهترین موتور جستجو Search.com نیست، بلکه گوگل است. نام بهترین سایت فروش کتابBook.com نیست، بلکه آمازون است. نام یکی از بهترین سرویس دهنده ایمیل هم Mail.com نیست، یاهو است. نام بهترین برند تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار هم Computer.com نیست، اپل است. انتخاب نام بحث انتخاب نام برای کسب و کار یک بحث بسیار ساده است و بیان چند نکته برای...

چقدر از خودمون ویترین ساختیم!

چقدر از خودمون ویترین ساختیم!

چقدر از خودمون ویترین ساختیم! اصلا اینستاگرام است و دروغ هایش! دروغ های اینستاگرامی قشنگی که باور میکنیم ... دروغ همیشه قشنگ بوده است. چیزاهایی که میخواهیم بشنویم و ببینیم. کسی که همیشه میخواستیم باشیم. رویایی که میتوانیم نه برای خودمان بلکه برای دیگران واقعی اش کنیم. اینستاگرام بستری شده است که برخی افراد به خصوص قشر نوجوان در آن به دنبال صرفا دیده شدن هستند. حال به هر قیمتی که شده! فحاشی به دیگران، پراکنده کردن شایعات و ... نکته غم‌انگیز ماجرا مغفول ماندن افرادی است که مطالب خوبی منتشر میکنند. یا هنرمندانی که هنر خود را در فضای مجازی به نمایش میگذارند. چقدر از خودمون ویترین ساختیم! برای...

زالو های ارزش افزوده

زالو های ارزش افزوده | *۸۰۰# برای غیرفعالسازی

زالو های ارزش افزوده با هزاران تبلیغ آماده خالی کردن حساب بانکی شما، سر ماه! سرویس های ارزش افزوده چگونه غیر فعال می شوند؟ متاسفانه این روز ها خیلی بیشتر از گذشته شاهد این هستیم که موج پیامک های تبلیغاتی رنگارنگ، مسابقات پیامکی و ... بر روی خطوط تلفن همراه روان شده است. موارد بیشماری که شخص پس از شارژ سیمکارت خود بلافاصله شاهد اتمام آن بوده است. بدون آنکه از آن استفاده ای داشته باشد.   زالو های ارزش افزوده این سرویس ها که با نام سرویس های محتوایی هم شناخته می شوند با هدف افزایش اطلاعات عمومی، سرگرمی و مواردی از این دست از سوی مجریان...

تاریخچه فضای مجازی جهان و ایران

تاریخچه فضای مجازی جهان و ایران

تاریخچه فضای مجازی جهان و ایران تاریخچه فضای مجازی (اینترنت) در جهان و ایران: پیدایش اینترنت در اواخر دهه ی ۱۹۶۰ از طریق سازمان پروژه های تحقیقاتی شبکه، که توسط وزارت دفاع ایالات متحده ئ آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته اداره می شد، آغاز شد. در سال ۱۹۸۹ اینترنت یا همان فضای مجازی بطور گسترده در دسترس مشتریان خصوصی و تجاری قرار گرفت و از سال ۱۹۹۰ دسترسی به اینترنت بطور رسمی برای سرمایه گذاری تجاری باز شد. در سال ۱۹۹۸ اینترنت به یک رسانه ی جهانی تبدیل شده بود، و مفاهیم متعارف مرزهای ملی را از بین برد. شکل گیری اینترنت را می توان به سال...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها