پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
بازی زندگی دوم Second Life

بازی زندگی دوم(Second Life)

بازی زندگی دوم(Second Life) بازی زندگی دوم(Second Life) شاید یک بازی به نظر برسد ولی در بیشتر افراد بیشتر از یک بازی ساده تاثیرگذار می شود. معرفی و تحلیل بازی زندگی دوم که همانطور که از نامش پیداست یک زندگی کامل همراه با تمام علاقه مندی هایی که یک انسان می تواند داشته باشد شبیه سازی شده است. برای افرادی که به دنبال دوری از واقعیت ها هستند چه دنیایی بهتر از این دنیا؟ عصر دیجیتال آبستن تغییرات بزرگی است که سرعت ایت تحولات بسیار بالا است افزایش روز افزون تلفن های هوشمند و استفاده از سرگرمی های فضای مجازی می تواند به عنوان یک فرصت...

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی به جای یک مصرف کننده صرف بودن در فضای مجازی به یک تولید کننده حرفه ای تبدیل شوید و حتی از این راه کسب درآمد کنید. در مباحث فرهنگی، فضای حقیقی و فضای مجازی متفاوت است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید در فضای حقیقی کار فرهنگی انجام دهید حتما باید برای آن هزینه ای بپردازید اما در فضای مجازی اینطور نیست. وقتی که ذائقه خود و فرزندانمان را در اینکه به تولید چه محتوایی علاقه مندیم فهمیدیم حال می توانیم به شکل صحیح چه...

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست آوریم...

چقدر درگیریم

چقدر درگیریم ؟!

صرفا برای اینکه از خود بپرسیم: چقدر درگیریم ؟! آسیب های رسانه و فضای مجازی به چه اندازه ما را طعمه قرار داده اند؟ یک نفری رو فرض کنید در بیابانی بی آب و علف در حال تلف شدن است. اما هنوز حاضر نیست دل از بازی با لبتاب و یا چک کردن شبکه های اجتماعی خود بکند. مشاهده  چنین انسانی شاید در نگاه اول دور از ذهن باشد ولی همین الان در سطح شهر و کوچه و محله های ما هستند کسانی که بین حیات و زندگی و اینترنت اینترنت را انتخاب می کنند. چقدر درگیریم میزان درگیری ما با اینترنت با توجه به مدیریت مصرف...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها