پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر به مرجع و منبع دست اول بودن آن است. محتوای شبکه های پیامرسان و خیلی از سایت ها از سمت شبکه های اجتماعی جاری می شود به خصوص در بحث جریان های سیاسی، دینی و جریان های اجتماعی و مطالبه گرایانه. شبکه اجتماعی توییتر یکی از اصلی ترین این شبکه هاست. محتوایی که روی این شبکه منتشر می شود در بحث های سیاسی اقتصادی و اجتماعی برای مجموعه های مختلف مهم است. موضع گیری های مهم افراد از طریق توییتر و توسط خود آن افراد ارائه می شود. ارزش شبکه های اجتماعی توییتر کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی و...

حرف های دروغ

حرف های دروغ

تشخیص حرف های دروغ و راست در رسانه ها و فضای مجازی سخت شده است. اما ضرب المثل " شنیدن کی بود مانند دیدن " هنوز واقعیت دارد و به ما در تشخیص دروغ های مجازی کمک می کند. در بهترین شرایط در فضای مجازی باز هم امکان فریب و دروغ وجود دارد. باید در تمامی مطالبی که از فضای مجازی دریافت می کنیم احتمال اشتباه و دروغ هم بدهیم. هیچ مطلبی را بدون تحقیق قبول نکنیم و از منبع های معتبر اطلاعات دریافت کنیم. حرف های دروغ حرف های راست دیدنی هستند، حرف های دروغ شنیدنی! معمولا کسانی که شایعه پراکنی و دروغ پردازی می...

دلخوشی های امروزی

دلخوشی های امروزی

دلخوشی های امروزی در اثر دلبستگی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رنگ و بوی تازه ای گرفته است. میزان فالوور، لایک و کامنت جای لذت بردن از یک لیوان چای گرم در کنار طبیعت را از خیلی آدم ها گرفته است. دنیای امروز: دلخوشی به لایک ها، فالوور ها، کامنت ها و دیگر هیچ! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد یک دفعه از خواب بیدار میشید و گوشیتون رو چک می کنید که چه کامنت جدیدی دریافت کرده اید و یا شخصیت محبوب شما چه پست تازه ای گذاشته است و آیا کسی به دایرکت شما پیام داده است؟ دلخوشی های امروزی دلخوشی خیلی از...

اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم و با مسئولیت پذیری قدرت نمیدانم گفتن داشته باشیم و با سخن بی جا اطلاعات غلط در فضای مجازی منتشر نکنیم. عموما آدم ها راجع به نکات مختلفی نظر می دهند که خیلی وقتا در آن موضوعی که نظرشون رو ابراز می کنند تخصصی ندارند و دقیقا این آسیبی در فضای مجازی است که خیلی وقت ها متاسفانه ما هم درگیرش می شویم. یعنی یک پستی ارسال می شود توسط جریان خاصی راجع به موضوعی سیاسی، اجتماعی، فقهی و ... و ما در آن موضوع اصلا تخصص نداریم اما شروع می کنیم به نظر دادن آن هم با یک اعتماد به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها