پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مهارت های قرن ۲۱

مهارت های قرن ۲۱

مهارت های قرن ۲۱ دیگر فقط شامل آموختن خواندن و نوشتن نیست. با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اتفاقات جدید انسان ها به مهارت های جدید نیازمند هستند. طبق تعریفی که سازمان یونسکو ارائه داده است با سوادی به توانایی تغییر گفته می شود و با سواد کسی است که بتواند با توجه به خوانده ها و آموخته هایش تغییری در زندگی خود ایجاد کند. با توجه به این تعریف حتی بسیاری از اساتید و نخبگان دانشگاهی ما نیز با سواد شناخته می شوند. و مدارسی که در حال تربیت نخباگان آینده ایرانی هستند نسبت به تعریف سواد فاصله فراوان دارند. یونسکو مفهوم سواد را...

ظرفیت در فضای مجازی

ظرفیت در فضای مجازی

ظرفیت در فضای مجازی امکانات می تواند استعداد های انسان را از کار بیندازد و نظم را از بین ببرد. تنوع می تواند تمرکز انسان را نابود کند و فراوانی میتواندن فراموشی به بار بیاورد. نیمخواهم فقر و محدودیت را تحسین کنم ولی برخوداری از امکانات ظرفیت میخواهد. بعضی ها با یک گوشی موبایل نظم روح و رفتارشان بهم میریزد. علیرضا پناهیان   ظرفیت در فضای مجازی وسیله کوچکی که همیشه به همراه ماست و بعضی از ما نمیتوانیم حتی زندگی بدون آن را تصور کنیم، در حقیقت مانند یک شمشیر دو لبه است. استفاده به جا از آن میتواند منجر به موفقیت هایی شود آینده انسان را بسازد. و...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

مدلینگ کودکان

مدلینگ کودکان

مدلینگ کودکان اتفاقات تلخ را همه درک کردیم، هر کس به شکلی و نوعی اما برخی اتفاقات گویی با نسل ما سر و کار دارند، گویی با ادامه ما کار دارند و این ذهن انسان را بسیار درگیرتر و ناراحت می کند. بخواهیم یا نه فرزندان ما ادامه نسل ما هستند و آینده این کشور و تفکر اجتماعی افراد آنرا شکل می دهند، ما گاها پیش خودمان فکر می کنیم برخی اتفاقات چیزی نیست و می گذرد! اما واقعیت این نیست ... کودکان کار در خیابان ها یک غصه هستند نه یک معضل! غصه ای که باید دغدغه و دست همتی باشد تا آنها را از...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها