پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند ، خواسته یا ناخواسته باید هوادار یک نفر باشی و الا هیچی! اگر با توئیتر آشنایی دارید حتما میدانید که جو و فضای آن با سایر شبکه ها اجتماعی متفاوت است. تمامی شبکه های اجتماعی که میشناسیم یک وجه سرگرمی دارند اما این وجه در شبکه توییتر کمرنگ تر از سایر شبکه هاست. با مدت کمی حضور در این شبکه به راحتی متوجه میشویم که جمعیت آن به نسبت سایر شبکه ها مانند اینستاگرام بسیار کمتر است، و البته قشرهای خاصی نیز در آن حضور دارند.   توییتر مثل استادیوم می ماند   دو دستگی به معنای اختلاف در عقاید و تفکرات به راحتی...

چقدر از خودمون ویترین ساختیم!

چقدر از خودمون ویترین ساختیم!

چقدر از خودمون ویترین ساختیم! اصلا اینستاگرام است و دروغ هایش! دروغ های اینستاگرامی قشنگی که باور میکنیم ... دروغ همیشه قشنگ بوده است. چیزاهایی که میخواهیم بشنویم و ببینیم. کسی که همیشه میخواستیم باشیم. رویایی که میتوانیم نه برای خودمان بلکه برای دیگران واقعی اش کنیم. اینستاگرام بستری شده است که برخی افراد به خصوص قشر نوجوان در آن به دنبال صرفا دیده شدن هستند. حال به هر قیمتی که شده! فحاشی به دیگران، پراکنده کردن شایعات و ... نکته غم‌انگیز ماجرا مغفول ماندن افرادی است که مطالب خوبی منتشر میکنند. یا هنرمندانی که هنر خود را در فضای مجازی به نمایش میگذارند. چقدر از خودمون ویترین...

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی جایگاه تفکر رسانه ای، عقل و تصمیم گیری ما کجاست؟ کجای این پازل هستیم؟ چطور زندگی میکنیم چطور فکر میکنیم؟ چقدر خودمان تصمیم میگیریم؟ چقدر مدل کیف و کفش و لباس و پوششمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ چقدر مدل درس خواندن و کار و فعالیتمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ و چقدرش را رسانه های انتخاب میکنند؟     وقتی از رسانه ها صحبت میکنیم الزاما منظور تلوزیون نیست. همین آدمهایی که در شبکه های مختلف حضور دارند و عملا این ها خیلی از اوقات برای ما تصمیم میگیرند. قدرت تصمیم گیری را از خودمان گرفته ایم. اتفاقاتی که تنها خودمان باید درموردشان تصمیم بگیریم. این...

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای بهترین روش ارائه محتوا برای جذب حد اکثری مخاطب است. امروزه مطالب متنوع در صدر مطالب پربازدید قرار دارند و از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند. ما نسل های مختلفی را در وب فارسی و وب انگلیسی تجربه کردیم به این معنا که در ابتدای وب شما یک صفحه ای را برای انتشار یک سری از محتواهایتان داشتید. کلا امکان ارائه نظرات و دیدگاه حتی برای مخاطبین نبود یعنی یک ارتباط کاملا یک سویه. مقداری جلوتر رفت و کامنت ها به سرویس دهی وبسایت ها اضافه شد با شبکه های اجتماعی پیشرفت بیشتری حاصل شد. فضای شبکه های پیامرسان رشد کردند و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها