پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
معرفی فیلم‌های ضد اسلامی

معرفی فیلم‌های ضد اسلامی

معرفی فیلم‌های ضد اسلامی معرفی فیلم‌های ضد اسلامی به بررسی کوتاه برخی از تولیدات رسانه ای می پردازد که در راستای اسلام هراسی و ضد ایرانی نقش داشته اند. دشمنان اسلام برای بد جلوه دادن این دین هزینه ها و تلاش بسیاری کرده اند تا از طریق رسانه و فیلم‌های ضد اسلامی مسلمانان را به بدترین شکل ممکن نمایش دهند. در این راستا فیلم های پر هزینه و قدرتمندی ساخته است تا این باور را به جهانیان نشان دهد. فیلم ۳۰۰ با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ ساخته شد که محتوایی به شدت ضد اسلامی دارد. فیلم syriana با هزینه ای...

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای مجموعه آموزش تصویری است با موضوعات اهمیت تدوین، اهمیت موسیقی، اهمیت عکس ها و رنگ ها، اهمیت کلمات و جملات و زمان دادن به مخاطب. اهمیت تدوین خیلی از اوقات وقتی که مشغول تماشای فیلم و یا سریالی هستیم ذهن ما در نگاه اول پیام اولیه این محتوا را دریافت میکند. در حالی که ساختار رسانه ها به صورت لایه ای است و تنها در یک بخش خلاصه نمیشود. بنابراین پیامی که ذهن ما دریافت میکند تنها یک پیام ابتدایی از این ویدئو یا عکس است. اما مغز هر چه که زمان بیشتری را صرف مشاهده رسانه میکند و فیلم به جلو...

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی آرزوی هر پدر مادری است ولی روش آن را نمیدانند. استفاده از فضای مجازی و مدیریت رسانه به همراه تشویق های هدفمند و بجا ما را به این آرزو نزدیکتر می کند. یکی از دغدغه های امروز والدین این است که فرزندشان وقتش را در فضای مجازی به بطالت می گذراند. این واقعا یک دغدغه جدی است. اما چه کار کنیم که این دغدغه از بین برود؟ باید بچه ها را به سمت تولید محتوا پیش ببریم و با هدایت فرزندانمان به سمت تولید گر شدن آن ها را از تهدیدات فضای مجازی دور کنیم. در حال حاضر...

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی بر عهده تک تک کاربران رسانه ها و فضای مجازی است. ما باید با بیشترین مدیریت استفاده از فضای مجازی سالم ترین  و بهترین لحظات را ایجاد کنیم. خدایا! مگذار شرمنده کلماتمان در گفتار و نوشتار شویم ...   مسئولیت گفتار و رفتار مجازی شما اگر بخواهید در یک دفتر روزنامه استخدام شوید و یا برای روزنامه ای مطلب بنویسید؛ باید از زیر ذربین معیار های زیادی عبور کنید و ثابت کنید استحقاق نویسندگی مطالبی که هزاران نفر میخوانند را دارید. زمانی که شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کردند هر فردی یک روزنامه شخصی پیدا کرد! کاملا متعلق به خودش و با اختیار کامل...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها