پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

احساسات در فضای مجازی

احساسات در فضای مجازی

احساسات در فضای مجازی چقدر پشت حرفی مجازیمون، حس هست؟! اکثر ما بخشی از زمان روزانه خود را در شبکه های اجتماعی و دنیای فضای مجازی سپری میکنیم. اتفاقات روزمره مان را به اشتراک میگذاریم و از احساساتمان میگوییم. اما چقدرش را؟ یا بهتر بپرسیم چقدر با حس واقعی ما تطابق دارد؟   احساسات در فضای مجازی خود ما چقدر به چیزهایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود اعتماد میکنیم؟ باید بگوییم حرف ها و حس های مجازی در بسیاری مواقع حتی اگر واقعی باشند اغراق شده هستند. برخی برای پنهان کردن واقعیت و ارائه کردن جلوه ی بهتری از خود دروغ میگویند. برخی دیگر نیز...

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی توی کافه ها همیشه یکی سر یه میز تنهاست ... شبیه یه اتفاق آشنا توی چت ها ... مدت زیادی از زمانی که خانواده ها عادت داشتند هر شب به دور هم جمع شوند و از گرما و صمیمیت جمع لذت ببرند نگذشته است. اما حالا جمع های خانوادگی و فامیلی سرد شده و جمع های مجازی گرم! در این دروهمی های مجازی نمیشود خوب فهمید چه کسی چه حس و حالی دارد. صادقانه مگر میشود با خواند پیام یک شخص حال او را فهمید؟ این میشود که در همین جمع ها هم بدون این که بدانیم خیلی ها تنها هستند.   تنهایی های مجازی   تاثیر رسانه ها...

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی خیلی از خیانت ها از چهره های ساختگی و نقاب های قشنگ شروع میشه ... سادگی و اعتماد زودهنگام در فضای مجازی علت شکست خیلی از افراد بوده است. آدم ها در فضای مجازی میتوانند هر نقابی که بخواهند به چهره شان بزنند. دزد میتواند خیّر باشد. دروغگو میتواند درستکار باشد و یک سو استفاده گر میتواند صادق ترین و معتمد تری فرد باشد.   نقاب قشنگ مجازی   گرگ هایی که در لباس بره از طریق رسانه های اجتماعی وارد زندگی افراد میشوند و با عالی و زیبا نشان دادن همه چیز، افراد را نسبت به زندگی خود ناامید و سرخورده میکنند. این افراد سودجو انسان...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها