پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
سرویس های ارزش افزوده

سرویس های ارزش افزوده

سرویس های ارزش افزوده ، زالو هایی که در کمین افراد ساده دل هستند! چند بار برایتان اتفاق افتاده که بلافاصله پس از شارژ کردن سیم کارت اعتباری خود، متوجه شوید که اعتبارتان به اتمام رسیده است. یا هنگامی که قبض موبایل خود را دریافت میکنید مبلغی که میبایست پرداخت کنید با منطق جور در نمی آید.   سرویس های ارزش افزوده واقعیت این است که در این موارد سرویس های بر روی خط شما فعال هستند که به سرعت اعتبارتان را به اتمام میرسانند. و نکته عجیب اینجاست که فرد از آن آگاهی ندارد. این سرویس های معمولا وقتی که در وبسایتی شماره ی خود را وارد میکنید...

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی فقط چالش نیستند مثل چالش عکس برای ارتقای هوش مصنوعی فیسبوک توسط مارک زاکربرگ که با بازی دادن انسان ها برای رسیدن به دیتای رایگان انجام شد. چالش هایی که در فضای مجازی مطرح می شود بیشتر شبیه یک بازی است. بازی ای که برخی از آدم ها برای بازی دادن بقیه آدم ها می سازند. به عنوان مثال یک چالشی که چند سال چیش مطرح شده بود چالش عکس دو سال پیش و الان در یک قاب بود خیلی از مردم دنیا در این چالش شرکت کردند همه فکر می کردند که یک بازی است و واقعا هم یک بازی بود ولی...

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی توی کافه ها همیشه یکی سر یه میز تنهاست ... شبیه یه اتفاق آشنا توی چت ها ... مدت زیادی از زمانی که خانواده ها عادت داشتند هر شب به دور هم جمع شوند و از گرما و صمیمیت جمع لذت ببرند نگذشته است. اما حالا جمع های خانوادگی و فامیلی سرد شده و جمع های مجازی گرم! در این دروهمی های مجازی نمیشود خوب فهمید چه کسی چه حس و حالی دارد. صادقانه مگر میشود با خواند پیام یک شخص حال او را فهمید؟ این میشود که در همین جمع ها هم بدون این که بدانیم خیلی ها تنها هستند.   تنهایی های مجازی   تاثیر رسانه ها...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها