پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خاکریز جنگ نرم

خاکریز جنگ نرم

خاکریز جنگ نرم جنگ نرم شروع شده است ، دشمن تک میزند و ما پاتک ، او شبیخون میزند و سپیده که سر بزند تعداد تلفات معلوم میشود ، با این تفاوت که کشته ها جنگ نرم شهید نیستند تا نزد محبوب روزی خورند بلکه اینان دل مرده اند و اسیر در چنگال هوا و هوس و از این به بعد سر در آخور دشمن خواهند داشت و قر کمر خواهند ریخت به هر ساز دشمن اما صحنه جنگ نرم هم افسر میخواهد ، باقری و باکری و کاظمی میخواهد، حججی و صیاد وآوینی میخواهد. افسرانی میخواهد که قبل از دست به نت شدن وضو بگیرند...

ممنوعیت رسانه ای در سفره

ممنوعیت رسانه ای در سفره

ممنوعیت رسانه ای در سفره را جدی بگیرید. یک سری قواعد و قوانین رسانه ای در خانواده ایجاد کتید. اگر دوست دارید که فضای رسانه ای خانواده تان مرتب و منظم باشد. اگر دوست دارید استفاده از رسانه در خانواده شما موثر باشد و اتفاق خوبی را برایتان رقم بزند. بیایید قواعد و قوانین رسانه ای برقرار کنید به عنوان مثال در هنگام غذاخوردن و زمانی که سفره غذا پهن است هیچ کسی نباید از تلفن همراه و ابزار های رسانه ای استفاده کند. حتی اگر گوشی پدر خانواده زنگ خورد و فرزند گفت پدر برم گوشیت رو بیارم شما بگین نه عزیزم فعلا سر سفره ایم. با...

تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی مانند تفاوت زندگی کردن و نفس کشیدن است شاید ما در فضای مجازی هم حضور داشته باشیم ولی حضور به معنای احساس خوشبختی واقعی و لذت از زندگی نیست. تفاوت فضای مجازی و حقیقی مانند تفاوت گردو و مغز گردو است گردو ممکن است پوک باشد و یا ممکن است پر باشد ممکن است ظاهر زیبای آن فریبنده باشد و ممکن است که درونی زیباتر از آنچه که نشان می دهد داشته باشد. فضای مجازی نیز دقیقا همین ویژگی ها را دارد شاید ما از تصویر پروفایل یک نفر او را قضاوت کنیم در حالی که او با تصویر پروفایلش...

رشد استفاده از بازی های آنلاین

رشد استفاده از بازی های آنلاین یادداشت کاربردی و کوتاه است که به تحلیل آمار بازی های آنلاین می پردازد. مطالعه این یادداشت برای علاقه مندان به مدیریت مصرف رسانه بیشتر اهمیت دارد. در سال‌های اخیر عوامل متعددی بر روند افزایش استفاده از بازی ‌های آنلاین تأثیر داشته است. که از آن جمله می‌ توان به عوامل زیر ساختی مانند افزایش پهنای باند اینترنت، خارج شدن خدمات نسل چهارم و سوم از انحصار، رشد فضای رقابتی میان اپراتور‌ های اینترنت در عرضه خدمات بیشتر و نیز افزایش استفاده از گوشی‌ های هوشمند اشاره نمود. همچنین آمار ها حاکی از این است که بازی‌ ها...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها