پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
شروع کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

قبل از شروع کسب و کار اینترنتی چند سوال از خودِ خودمان بپرسیم ... چه نیازی برطرف میکند؟! این نیاز چقدر مخاطب دارد؟! آینده این کار چگونه خواهد بود ...   شروع کسب و کار اینترنتی تجارت های مجازی و کسب و کار هایی که در بستر اینترنت جریان دارند و موفق هستند همگی یک پشتوانه قوی از تحقیق و بررسی دارند. ورود به فضای کسب و کار آنلاین نیازمند روزها تحقیق و صرف وقت است تا به وسلیه آن بتوان مخاطب هدف و نیاز های او را شناسایی کرد. همچنین وقتی که ایده ی راه اندازی یک تجارت اینترنتی را دارید نباید تنها برهه زمانی که...

سواد رسانه ای چیست

سواد رسانه ای چیست ؟

سواد رسانه ای چیست ؟ با گذشت زمان اتفاقات مختلف شکل می گیرند و اتفاقاتی نیز افول می کنند، زمانی بود که دوربین های دیجیتال نبودند و برای یک عکاسی ساده شما باید حلقه های فیلم تهیه کرده و گاها با دردسر از آنها استفاده می کردید، آخر هم ممکن بود فیلم ها بسوزند و دیگر اثری از تصاویر شما باقی نماند! اما امروزه نه اثری از حلقه فیلمی هست و نه اثری از دوربین های آن زمان. الان افراد به سادگی دستشان را از جیبشان در می آورند و با یک لمس (تاچ!) دوربین خود را روشن و شروع به عکاسی، آن هم...

اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد...

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای مجموعه آموزش تصویری است با موضوعات اهمیت تدوین، اهمیت موسیقی، اهمیت عکس ها و رنگ ها، اهمیت کلمات و جملات و زمان دادن به مخاطب. اهمیت تدوین خیلی از اوقات وقتی که مشغول تماشای فیلم و یا سریالی هستیم ذهن ما در نگاه اول پیام اولیه این محتوا را دریافت میکند. در حالی که ساختار رسانه ها به صورت لایه ای است و تنها در یک بخش خلاصه نمیشود. بنابراین پیامی که ذهن ما دریافت میکند تنها یک پیام ابتدایی از این ویدئو یا عکس است. اما مغز هر چه که زمان بیشتری را صرف مشاهده رسانه میکند و فیلم به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها