پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ایده های استارتاپی

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده

ایده های استارتاپی هنوز تمام نشده خیلی از اوقات در فضای استارتاپ و دنیای استارتاپ ها فکر میکنیم که ایده ها تمام شدند و همه ایده ها استفاده شده اند. اما اینطور نیست. مدام اتفاق های جدید رخ میدهند و رویه های جدیدی آغاز میشوند و یک ساختاری که آدمها نیاز به سرویس های جدید دارند. ده سال پیش چه کسی فکر میکرد روزی فروش بنزین به صورت آنلاین شود؟ یعنی شما در تلفن همراه خود درخواست بنزین ثبت کنید و چند دقیقه بعد به شما برسانند. اما چنین اتفاقی افتاد. و خیلی اتفاقات ساده و برطرف کننده نیاز که الان در جامعه ما به...

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ زمانی مشخص می شود که شما تولید محتوای کاربردی مفید و منطقی و عمیق داشته باشید و مطلب خود را در فضای تحت وب و سرچ قرار دهید و توان مدیریت آن را داشته باشید. زمان ما هیچوقت بیشتر از ۲۴ ساعت نمی شود و در این ۲۴ ساعت کارهای زیادی هست که باید رقم بزنیم از عبادت، از غذا خوردن، از توجه به خانواده، از تفریح و خیلی از اتفاقات و کارهای دیگه پس طبیعتا زمان ما برای ایجاد هر اتفاقی محدود است. اما این مشکل نیست اگر برنامه ریزی و قاعده و قانون داشته باشد. مشکل اصلی جایی...

حرف های دروغ

حرف های دروغ

تشخیص حرف های دروغ و راست در رسانه ها و فضای مجازی سخت شده است. اما ضرب المثل " شنیدن کی بود مانند دیدن " هنوز واقعیت دارد و به ما در تشخیص دروغ های مجازی کمک می کند. در بهترین شرایط در فضای مجازی باز هم امکان فریب و دروغ وجود دارد. باید در تمامی مطالبی که از فضای مجازی دریافت می کنیم احتمال اشتباه و دروغ هم بدهیم. هیچ مطلبی را بدون تحقیق قبول نکنیم و از منبع های معتبر اطلاعات دریافت کنیم. حرف های دروغ حرف های راست دیدنی هستند، حرف های دروغ شنیدنی! معمولا کسانی که شایعه پراکنی و دروغ پردازی می...

هدف گذاری در فضای مجازی

هدف گذاری در فضای مجازی

هدف گذاری در فضای مجازی و مدیریت استفاده از رسانه به ما کمک می کند تا استفاده مفید از رسانه ها و فضای مجازی را تجربه کنیم. ما چقدر فکر می کنیم که کارکرد شبکه های مختلف اجتماعی برای ما چیست؟ مثلا شبکه ای مانند اینستاگرام برای من چه معنی دارد و چگونه میتواند به من کمک کند؟ تا به حال به این پرسش فکر کردیم؟ مثلا من زیاد استرس میگیرم و میتواند در کم کردن استرسم به من کمک کند؟ یا به عنوان مثال یک فضای تجاری دارم و اینستاگرام میتواند به پشرفت من کمک کند. یا مثلا در فضای علمی که در آن فعالیت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها