پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
سرچ در گوگل

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل هر قیمت هر تبلیغ هر خرید و هر موضوعی را قبل از انجام گوگل کنیم! خیلی از اوقات در زندگیمان به مشکلات و بن بست هایی میخوریم که نیاز داریم در همان لحظه از کسی مشورت بگیریم و با افرادی صحبت کنیم که چنین مشکلی را پشت سر گذاشته اند و تجربه ای مشابه داشته اند. یا موضوعاتی گاها کوچک که آن ها نیاز به دانستن نکاتی دارند که میبایست از یک فرد متخصص سوال کرد. خیلی از اوقات هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی یک همراه همیشگی را فراموش میکنیم. یک ابزار بسیار مفید که در آن تقریبا میتوان پاسخ هر...

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان فیسبوک و اینستاگرام و اسنپ چت و بررسی علت اعتیاد به شبکه های اجتماعی و دلیل جذابیت اینستاگرام و اسنپ چپ. طبق تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است نوجوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال بیشتر به شبکه های اینستاگرام ، اسنپ چت و فیسبوک علاقه دارند. از روی این علاقه مندی و میزان استفاده می شود چند مورد را شناسایی و درک کرد و حتی شاید بشود به این واسطه تحلیلی از آینده و افق پیش رو به دست آورد. اسنپ چت ، فیسبوک و اینستاگرام در دو مورد با هم اشتراک دارند. اولین مورد ساختار بصری است ، ساختاری...

شبکه های اجتماعی یا شبکه های انفرادی

شبکه های اجتماعی یا شبکه های انفرادی

شبکه های اجتماعی یا شبکه های انفرادی مسئله این است که آسیب های فضای مجازی در اثر عدم مدیریت مصرف رسانه ممکن است ضربات روحی جبران ناپذیری بر جان ما بزند. پستی که امروز در صفحه اینستاگرامم بارگزاری کردم ۲۰۰ تا لایک خورده یعنی از بین ۱۲ هزار تا دوستی که در اینستا دارم ۲۰۰ تاشون لباس جدید من رو دوست دارند؟ چرا دیروز ۱۰۰۰ تا لایک گرفتم یعنی ۸۰۰ فر با من قهر کردند و دیگه دوستم ندارند؟ در این فکر ها بودم که متوجه شدم مادرم یک ظرف شامم رو داخل یک سینی گذاشته و به همراه یک لیوان آب و کمی سبزی...

نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی توسط رسانه ها و خود فضای مجازی ایجاد می شود که گاهی اوقات به اعتیاد به فضای مجازی می انجامد. ما خیلی وقت ها فکر می کنیم که جدا به این ابزار و فضا محتاجیم. بله این فضا در زمان و کارهای ما سهولت ایجاد کرده است ولی آیا واقعا محتاج این فضا هستیم یا توهم این احتیاج را داریم؟ واقعیت داستان این است که ما محتاج به آن نیستیم بلکه معتاد این فضا شده ایم. مدیریت نیاز در فضای مجازی می تواند از اعتیاد اینترنتی ما جلو گیری کند. نیاز کاذب به فضای مجازی اگر از فضای مجازی به درستی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها