پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تنهایی مجازی

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی توی کافه ها همیشه یکی سر یه میز تنهاست ... شبیه یه اتفاق آشنا توی چت ها ... مدت زیادی از زمانی که خانواده ها عادت داشتند هر شب به دور هم جمع شوند و از گرما و صمیمیت جمع لذت ببرند نگذشته است. اما حالا جمع های خانوادگی و فامیلی سرد شده و جمع های مجازی گرم! در این دروهمی های مجازی نمیشود خوب فهمید چه کسی چه حس و حالی دارد. صادقانه مگر میشود با خواند پیام یک شخص حال او را فهمید؟ این میشود که در همین جمع ها هم بدون این که بدانیم خیلی ها تنها هستند.   تنهایی های مجازی   تاثیر رسانه ها...

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

حذف یا مدیریت فضای مجازی

حذف یا مدیریت فضای مجازی

حذف یا مدیریت فضای مجازی باید از جهت های مختلف بررسی شود. در زمانی که فضای مجازی جزئی جدا نشدنی از زندگی بشر شده است ما با این مقوله چگونه برخورد می کنیم. امروزه زندگی های ما عجین و درگیر با فضای مجازی است. عملا حذف این فضا از زندگی ما و بچه هایمان امکان پذیر نیست. پس حالا باید به فکر مدیریت این فضا باشیم. امروزه کسانی هستند که معتقد به حذف این فضا هستند. این یک اتفاق غلط و اشتباه است چگونه ممکن است ابزاری که تبدیل شده است به یکی از ارکان زندگی ایرانی ها را حذف کرد؟ آیا می توان این اتفاق حذف...

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی در فضای حقیقی ناچاریم به این که حریم ها را حفظ کنیم. حریم های دوستان، خانواده و در کل پیرامون ما. احترام و شخصیت و فضای تعمل را حفظ کنیم. اما متاسفانه در فضای مجازی به دلیل عدم حضور فیزیکی یک وقت هایی این حریم ها شکسته میشود. شوخی هایی رد و بدل می شود که چندان خوشایند نیست.     شخصیت ها شکسته می شود. پدر و فرزند. خواهر و برادر ، دوست با دوست و خدای ناخواسته نامحرم. این ساختار این فضاست که به خاطر عدم حضور تعامل را خیلی باز تر میکند. اینجا مسئولیت فقط و فقط با خود...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها