پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی و محیط فعالیت در فضای مجازی که بیشترین بازخورد را داشته باشد از هیچ کسی قابل کتمان نیست. امروزه اسم فضای مجازی را زیاد از رسانه ها، روزنامه ها، مجلات و جاهای مختلف می شنویم. یک سری محیط هایی هست که به جمع آنها فضای مجازی می گویند. برخی از آن محیط ها سایت ها و وبلاگ های هستند و برخی دیگر از آن ها شبکه های اجتماعی هستند. ویکی ها و انجمن ها بخش ها دیگری هستند که قسمتی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند. انسان ها طبق علایق و نیاز های خود...

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند. اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟ چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟ یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم. در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ...

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی هم باید مانند فضای حقیقی مرود توجه باشد. همانگونه که در فضای حقیقی از بسیاری از برخوردها پرهیز می کنیم در فضای مجازی هم باید همین رفتار را داشته باشیم. در فضای مجازی باید خیلی بیشتر از فضای حقیقی مواظب باشیم فضای حقیقی جایی است که خیلی وقت ها آدم با لحاظ حضور طرف مقابل از گفتن خیلی از کلمات پرهیز می کند از گفتن خیلی از کلمات و بیان خیلی از رفتارها دوری می کند ولی در فضای مجازی اینطور نیست. فضای مجازی با لحاظ اینکه حضوری درش نیست به خانم ها و آقایان اجازه صمیمی شدن...

تربیت رسانه ای فرزندان

تربیت رسانه ای فرزندان

تربیت رسانه ای فرزندان یکی از وظایف والدین است که در تربیت فرزند به سبک امروز جایگاه ویژه ای دارد. خیلی سال قبل وقتی که فرزندی متولد میشد والدین چندتا مسئولیت داشتند. مسئولیت سلامت، خوراک، پوشاک و تربیت خانوادگی و اجتماعی اش. اما والدینی که امروزه صاحب فرزند می شوند مسئولیت دیگری هم به مسئولیت آنها اضافه میشود و آن مسئولیت تربیت رسانه است. اینکه فرزند من چگونه از این ابزار استفاده کند که آسیب های آن به حد اقل برسد. بداند که از این ابزار چگونه استفاده کند که سبب رشد او شود نیازمند آموزش است. تربیت رسانه ای فرزندان کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها