پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟! شاید این سوال برای شما هم باشد که آیا واقعا سایت و وبلاگ آینده ای دارد؟! یا دوران سایت و وبلاگ تمام شده است. الان، با این حجم وجود و حضور شبکه های اجتماعی و افراد مختلفی که در آنها حضور دارند، آیا دیگر جایی برای شبکه های اجتماعی باقی می ماند؟! اما جواب اجمالی یک کلمه است: بله! آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!   به دلایل این پاسخ در ادامه خواهیم پرداخت: جستجوگر ها: مهم ترین دلیل آسان است، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی مثل اینستاگرام و شبکه های پیام رسان مثل ایتا و تلگرام اساسا جایگاهی در...

درک احساسات در فضای مجازی

درک احساسات در فضای مجازی

درک احساسات در فضای مجازی در فضای مجازی ، چه یک پست در یک وبسایت و وبلاگ باشد و چه یک پیام در چت خصوصی لحن های ما الزاما مورد تصور طرف مقابل قرار نمی گیرد. این به چه معناست؟ برای مثال من یک حس خوب دارم اما ممکن است کلماتی که استفاده میکنم یک حس خنثی را به خواننده من منتقل کند. یا حتی یک حس منفی. به همین دلیل بسیار مهم است که نکات مهم و مباحث مهم را چه جلسه ی مهم در گروه باشد چه یک صحبت دو نفره با یک همکار؛ این موارد به شکل حضوری مطرح شوند. تا کلمات بار...

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای یکی از مباحث سواد رسانه است که مسئولیت پذیری والدین و خانواده ها برای کنترل رژیم مصرف رسانه فرزندان در آن نقش مهمی دارد. آیا ما به خوراک مغز و فکر فرزندان خود به اندازه خوراک جسم آن ها اهمیت می دهیم؟ شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد ولی واقعیت این است که مسئولیت خوراک رسانه ای فرزندان به عهده والدینشان است. اولین قدم برای ارائه خوراک رسانه ای به فرزندانمان، شناخت ذائقه آنهاست که این مسئله به هر قیمتی که شده است باید بدست بیاید. من اگر فرزندم را بشناسم و بدانم به چه ورزشی و...

رمز برتری استارتاپ ها

رمز برتری استارتاپ ها نسبت به مشاغل دولتی

رمز برتری استارتاپ ها     از چالش های امروز ما این است که خیلی از مردم از کارهای دولتی که دراند و از ارجاعات دولتی احساس نارضایتی دارند و احساس می کنند ، حس میکنند کارشان راه نمیفتد| اما در مقابل از خدماتی که از استارتاپ ها همچون اسنپ و زودفود دریافت میکنند راضی هستند. وقتی که این مسئله را واکاوی میکنیم میبینیم که قدرت نیروی جوان تزریق شده در فضای استارتاپ ها. و در بسیاری از جایگاه های دولتی آدم هایی مشغول کار هستند که الزاما کارشان را دوست ندارند و همینطور در فضای کار های دولتی جوان گرایی هم اتفاق نیفتاده است. در حالی که...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها