پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی و محیط فعالیت در فضای مجازی که بیشترین بازخورد را داشته باشد از هیچ کسی قابل کتمان نیست. امروزه اسم فضای مجازی را زیاد از رسانه ها، روزنامه ها، مجلات و جاهای مختلف می شنویم. یک سری محیط هایی هست که به جمع آنها فضای مجازی می گویند. برخی از آن محیط ها سایت ها و وبلاگ های هستند و برخی دیگر از آن ها شبکه های اجتماعی هستند. ویکی ها و انجمن ها بخش ها دیگری هستند که قسمتی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند. انسان ها طبق علایق و نیاز های خود ممکن...

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی برای شناخت حملات دشمن و مقابله به موقع با آن حملات اهمیت دارد. برای انجام یک عملیات روانی و تبلیغات موثر و موفق ابتدا باید با جنگ روانی آشنایی کامل داشته باشیم. همه ما راجع به جنگ روانی زیاد شنیدیم ولی واقعیت جنگ روانی چیست؟ اگر بخواهیم اطلاعات خودمان را افزایش دهیم یا حتی در مقابل جنگ های روانی موجود سپر داشته باشیم یا حتی نه، خودمان بخواهیم یک جنگ روانی علیه دشمن انجام دهیم باید اول جنگ روانی را بشناسیم. یک نمونه از جنگ روانی این است که شما بیایید افکار مردم را به سمت یک فرد یا...

تحریم فضای مجازی در ایران

تحریم فضای مجازی در ایران

تحریم فضای مجازی در ایران گاها ما اصلا حواسمان نیست که خیلی از اتفاقات پیش روی ما برنامه ریزی شده است. و خیلی اوقات حتی به این موضوع باور نداریم که حتی بخواهیم به آن فکر کنیم. کشور ما در تحریم است. اما تحریم سیاسی ، تحریم دارو ، تحریم علمی ، تحریم هر چیز مفیدی. اما چرا در دخانیات و لوازم دیجیتال مانند آخرین مدل گوشی های تلفن همراه مانند آیفون تحریم نیستیم؟ چرا هیچکدام از این نرم افزار های پیام رسان آمریکایی و شبکه های اجتماعی آمریکایی مانند واتس اپ و توییتر و ... ایران را تحریم نکرده اند؟ علت عدم تحریم فضای مجازی...

یادگیری سواد رسانه

یادگیری سواد رسانه

یادگیری سواد رسانه سواد رسانه ای نداشتن یعنی پذیرفتن هر چیزی بدون تحقیق! امروزه ماییم و انبوهی از شبکه ها و رسانه های مختلف که هر یک حرفی برای گفتن دارند و گوشی میخواهند برای شنیدن. و ماییم و انتخاب اینکه به کدام یک گوش دهیم و کدام را پشت سر بگذاریم. این انتخاب، انتخاب سختی است و برای آن باید دانش خود را افزایش دهیم. دانشی به نام سواد رسانه.   یادگیری سواد رسانه در عصر رسانه ها و انفجار اطلاعات نداشتن سواد رسانه ای یعنی بی سوادی. اگر ندانیم که افکارمان از چه منبعی تغذیه میشوند و تصمیمات زندگی خود را بر اساس کدام تفکرات صحیح...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها