پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی آرزوی هر پدر مادری است ولی روش آن را نمیدانند. استفاده از فضای مجازی و مدیریت رسانه به همراه تشویق های هدفمند و بجا ما را به این آرزو نزدیکتر می کند. یکی از دغدغه های امروز والدین این است که فرزندشان وقتش را در فضای مجازی به بطالت می گذراند. این واقعا یک دغدغه جدی است. اما چه کار کنیم که این دغدغه از بین برود؟ باید بچه ها را به سمت تولید محتوا پیش ببریم و با هدایت فرزندانمان به سمت تولید گر شدن آن ها را از تهدیدات فضای مجازی دور کنیم. در حال حاضر...

اعتماد در فضای مجازی

اعتماد در فضای مجازی

اعتماد در فضای مجازی به آسانی دنیای واقعی نیست اما بسیاری نمیخواهند باور کنند که روابط فضای مجازی در شبکه های اجتماعی با روابط واقعی زمین تا آسمان فرق دارد. همه ادعا می کنند آدم شناس هستند! اگر خُب! پس دلیل این همه خداحافظی تلخ چیه؟! واژه اعتماد را نمیتوان در همه جا به یکسان تعریف کرد. حالا که در دو دنیا زندگی میکنیم ، دنیای واقعی و دنیای اینترنتی، باید بدانیم که تعریفی که همیشه از واژه ها در ذهن داشتیم در دنیای مجازی کمی تغییر میکند. سالها با فردی معاشرت میکنید و در ذهن خود به او اعتماد دارید. اما گاهی فردی از اعتماد شما سو استفاده...

نرم افزار پرزی

دانلود نرم افزار پرزی مخصوص ارائه محتوا

دانلود نرم افزار پرزی مخصوص ارائه محتوا اگر یک محتوای جذاب برای ارائه دادن داشته باشید اما شیوه ی ارائه آن خسته کننده و حوصله سر بر باشد، تمامی زحمت های شما برای یک ارائه جذاب از دست میرود. مایکروسافت پاورپوینت همواره شناخته شده ترین ابزار برای آماده کردن فایل های ارائه بوده است. اما باید گفت که حتی جذاب ترین پاورپوینت ها هم یک روند خطی دارند؛ و پس از گذشت زمان کوتاهی که اسلاید ها جلوتر میروند، و اسلاید ها جای یکدیگر را میگیرند، مخاطب کم کم سررشته مطلب را گم خواهد کرد. به طوری که اثرات خستگی و بی حوصلگی به طور واضح...

استارتاپ، ایده ها و شکست

استارتاپ، ایده ها و شکست !

استارتاپ، ایده ها و شکست یاداشتی مختصر و کاربردی در مورد تعریف استارتاپ، ایده های استارتاپی و عوامل شکست استارتاپ ها است. استارتاپ چیست؟ شرکت نوپا یا استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است. این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌ پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها