پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل کار،...

روابط مجازی

روابط مجازی

روابط مجازی دوست میشیم، دل میبندیم و آخرش فقط ... غصه ها و از دست رفتن های ما از ما به جا میمونه ... بیایید یک بار دیگر به روابط مجازی نگاهی بیاندازیم؛ اما این بار عمیقتر و با تفکر بیشتر. حقیقت این است که در همه زمان هایی که با شخصی به صورت مجازی رابطه داریم و او را همراه خودمان میدانیم، در واقع در همه آن زمان ها تنها چیزی که همراه ماست تلفن همراه ماست. احساسات، روابط و دوستی های مجازی بر اساس یک شناخت جزئی پایه گذاشته میشوند. برای شناخت یک شخص و فهمیدن شخصیت او مدت زمان طولانی نیاز است که با...

امنیت مالی در فضای مجازی

امنیت مالی در دنیای امروز

امنیت مالی در دنیای امروز پول در فضای دیجیتال امنیت خاص خودش را میطلبد. زمانی پول های به شکل سکه بودند، بعد ها تبدیل به پول های کاغذی شدند و امروز تبدیل شده اند به یک اعتبار در فضای مجازی. یعنی پولی به صورت فیزیکی رد و بدل نمیشود. بلکه آن اعتبار بین افراد تبادل میشود. یعنی به صورت دیجیتال این اعتبار به گردش درمی آید. این اعتبار میتواند وجهی باشد که به واسطه اپلیکیشن های مختلف به حساب های مختلف جا به جا میشود یا میتواند ارزها دیجیتال مانند بیت کوین باشد. تمام این ها امنیت خاص خود را میطلبند که نسبت به همان ساختار باید...

منبع افکار و عقاید ما چیست ؟

منبع افکار و عقاید ما

منبع افکار و عقاید ما چیست؟ دیوار سفید دلمون رو دست کدوم نقاش میسپریم؟ وقت هایی که که گوشی به دست میگیریم و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشغول گشت و گذار میشویم، پست های مختلف را تند و تند رد میکنیم و همه‌اش در انتظاریم به پایانِ بی پایانش برسیم؛ همان وقت هاست که هر پیجی و هر صفحه ای رنگی به روح ما میزند. یکی سیاه، یکی قرمز، یکی خاکستری، یکی سفید ...   منبع افکار و عقاید ما چیست؟ ذهن سفیدمان را به دست رسانه ها میسپاریم و با مطالب مختلف آن را رنگ میکنیم. اگر چیزی که در آخر تحویل میگیریم سیاه و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها