پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت اگر میخواهید پروژه های فرهنگی و مذهبی که در رسانه های تعاملی انجام میدهید، چه سایت باشد چه یک صفحه شبکه اجتماعی ، نهایت بهره وری را داشته باشند، باید مخاطبان خود را درگیر کنید و اصل تعامل با مخاطب رمز موفقیت را فراموش نکنید. مخاطب های شما باید درگیر محتوای شما شوند. باید کامنت بگذارند باید لایک کنند باید بخوانند. و این حسب سیاست گذاری شماست که مثلا در پست اینستاگرامی که منتشر میکنید سوال بپرسید. برای مثال نظر شما چیست؟ شما چه پیشنهادی دارید؟ از تجربیات خودتان بگویید. یا گاهی اوقات پست طنز بگذارید.       مخاطب را باید درگیر کنید. این درگیر...

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی برای شناخت حملات دشمن و مقابله به موقع با آن حملات اهمیت دارد. برای انجام یک عملیات روانی و تبلیغات موثر و موفق ابتدا باید با جنگ روانی آشنایی کامل داشته باشیم. همه ما راجع به جنگ روانی زیاد شنیدیم ولی واقعیت جنگ روانی چیست؟ اگر بخواهیم اطلاعات خودمان را افزایش دهیم یا حتی در مقابل جنگ های روانی موجود سپر داشته باشیم یا حتی نه، خودمان بخواهیم یک جنگ روانی علیه دشمن انجام دهیم باید اول جنگ روانی را بشناسیم. یک نمونه از جنگ روانی این است که شما بیایید افکار مردم را به سمت یک فرد یا...

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها را مورد توجه قرار می هید. مهمانان ما علاوه بر غذای جس می توانند خوراک فکری و روحی نیز از ما دریافت کنند. سر سفره مهمانی ها، به غذای مهمان ها فوق العاده توجه می کنیم تا همه چیز کامل باشد. از زیتون پرورده تا انواع ترشیجات. غذای شیک و لوکس و تمیز. اما چقدر به خوراک مغزمان توجه می کنیم؟ اینکه قبل و بعد غذا راجع به چه موضوعی صحبت می کنند؟ چرا در مورد مهمانان خود و حتی زمانی که خود ما به مهمانی می رویم به این موضوع توجه نداریم که چه خوراک های فکری و روحی...

فیلم منطقه پرواز ممنوع

فیلم منطقه پرواز ممنوع

با آغاز اکران فیلم " منطقه پرواز ممنوع " در آبان ماه توجهات زیاد به این فیلم جلب شد. امیر داسارگر، کارگردان و حامد بامروت نژاد، تهیه کننده، فیلی با روایت ماجراجویانه و مهیج از داستان سه نوجوان که در حین آماده کردن خود برای مسابقات ساخت پهباد، یوزپلنگی در حوالی محل سکونتشان پیدا میکنند و درگیر اتفاقات مختلف میشوند را، راهی سینماهای کشور کرده اند.     منطقه پرواز ممنوع اولین ساخته بلند مدرسه سینمایی عمار است. پیش از این تنها فیلم های کوتاه و نیمه بلند از این نسل فیلمساز های جوان انقلابی دیده بودیم. فیلم با وجود اینکه خالی از اشتباه نیست اما در عرصه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها