پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان

بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان

بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان هستند و درآمد بازی های رایانه ای برای شرکت های پشتیبانی کننده از این بازی ها باورنکردنی است. بیش از سی درصد سود بازی های رایانه ای سهم آمریکا حدود ۳۱ درصد آن سهم اروپا و ۳۹ درصد آن سهم کشور های آسیا، آمریکای لاتین بوده است. این صنعت تا سال ۱۰۱۲ یکی از پر سود ترین تجارت های جهانی به حساب می آمد و در داخل کشور ما ماهانه حدود بیست میلیارد تومان هزینه می شود. در کشور ایران بیش از بیست میلیون کاربر بازی های رایانه ای دارد. در ویدئوی زیر آماری اعجاب انگیز از...

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست. خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند. عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و ظهور...

مراکز پاسخگویی

مراکز پاسخگویی

مراکز پاسخگویی به سوالات در فضای مجازی به منظور افزایش سرعت رسیدن به پاسخ سوالات شما تاسیس شده اند و شما باید به اعتبار این مراکز توجه ویژه ای داشته باشید. طبیعتا ما در طول زندگیمان، در طول تعامل مان با آدم های مختلف به سوالات مختلفی برخورد می کنیم که این سوالات گاها بی جواب می ماند ولی با وجود فضای مجازی خیلی راحت می تونیم به جواب سوالات مان در موضوعات مختلف برسیم. هر گونه سوال دینی، سیاسی، اعتقادی و ... امروزه توسط مراکز تخصصی پاسخ داده می شوند. در بسیاری از موارد این پاسخ گویی ها به صورت رایگان انجام می شود. به...

خود مراقبتی در فضای مجازی

خود مراقبتی در فضای مجازی

خود مراقبتی در فضای مجازی یا هان تقوای مجازی و خودکنترلی در فضای مجازی را باید از خودمان شروع کنیم نه فرزندانمان. والدین در فضای مجازی تلاش می کنند که حواسشان به فرزندانشان باشد. که فرزندان درگیر ابزار آلات و اتفاقات مخل و مضر نباشد. اما چه کسی حواسش به والدین هست؟ اما در بحث فضای رسانه قاعده ای به نام خودکنترلی وجود دارد. اگر هر انسانی بتواند در فضای مجازی از خود مراقبت کند و تقوای مجازی داشته باشد اتفاق خوبی رخ خواهد داد. زمانی که انسان وسوسه می شود که بر روی مطلب نامربوطی که در مقابل او قرار دارد کلیک کند آن را ببیند...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها