پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی برای شناخت حملات دشمن و مقابله به موقع با آن حملات اهمیت دارد. برای انجام یک عملیات روانی و تبلیغات موثر و موفق ابتدا باید با جنگ روانی آشنایی کامل داشته باشیم. همه ما راجع به جنگ روانی زیاد شنیدیم ولی واقعیت جنگ روانی چیست؟ اگر بخواهیم اطلاعات خودمان را افزایش دهیم یا حتی در مقابل جنگ های روانی موجود سپر داشته باشیم یا حتی نه، خودمان بخواهیم یک جنگ روانی علیه دشمن انجام دهیم باید اول جنگ روانی را بشناسیم. یک نمونه از جنگ روانی این است که شما بیایید افکار مردم را به سمت یک فرد یا...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

مواجهه با فرزندان در فضای مجازی

مواجهه با فرزندان در فضای مجازی

مواجهه با فرزندان در فضای مجازی باید با آرامش و یا گاهی نادیده گرفتن عمدی باشد تا استفاده کودک از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از کنترل خارج نگردد.   نوع مواجهه ما با مسائل و اتفاقات پیرامون خود، میتواند نقش پر رنگی در ادامه مسیر حل آن مسئله یا بیشتر شدن مشکلات در برخورد با آن داشته باشد. وقتی که برای اولین با با فرزند خود مواجه میشویم که در حال تماشای یک برنامه یا بازی خشن و یا فیلم نامناسب با سن خودش است، برخورد اول ما با اوست که انتهای ماجرا را مشخص میکند. امروزه بازخورد سلبی منفی ترین  اثر را در این مسائل...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها