پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان فیسبوک و اینستاگرام و اسنپ چت و بررسی علت اعتیاد به شبکه های اجتماعی و دلیل جذابیت اینستاگرام و اسنپ چپ. طبق تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است نوجوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال بیشتر به شبکه های اینستاگرام ، اسنپ چت و فیسبوک علاقه دارند. از روی این علاقه مندی و میزان استفاده می شود چند مورد را شناسایی و درک کرد و حتی شاید بشود به این واسطه تحلیلی از آینده و افق پیش رو به دست آورد. اسنپ چت ، فیسبوک و اینستاگرام در دو مورد با هم اشتراک دارند. اولین مورد ساختار بصری است ،...

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی مدیریت افکار در فضای مجازی در حال اتفاق افتادن است آنچه که برای ما باید اهمیت داشته باشد این است که ما نسبت به عملیات روانی چه واکنشی نشان می دهیم. یک جنگ خاصی در رسانه ها داریم به نام جنگ روانی که با عملیات های فکری مختلف، ذهن مخاطب را از چیزی دور می کنند یا به یک اتفاقی نزدیک و خیلی راحت آدم ها را به هر سمت و سویی که بخواهند می برند. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند نباید بر روی محتوا های بدون منبع فضای مجازی حساب کرد. به این معنا که در فضای مجازی کلی کانال...

مناجات خودمانی

مناجات خودمانی با خالق

مناجات خودمانی با خدا و یاد خدا در فضای مجازی و رفاقت با خدا تاثیر بسیار زیاد روی زندگی واقعی و زندگی مجازی ما خواهد گذاشت. خیلی وقت ها ما خدا رو از خودمون دور میبینیم! چون خدای نخواسته احساس میکنیم که خدا از جنس ما نیست. در صورتی که خودش بارها و بارها تکرار کرده که روح تو از منه و من از رگ گردن به تو نزدیک ترم. خیلی از اوقات وقتی که موشکافانه و با دقت به فضای مجازی نگاه میکنیم میبینم یک از مشکلات اصلی ما حسب جوی که در فضای مجازی حاکمه, اعم از لطیفه ها ، پیام ها...

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی در اثر عدم مدیریت زمان در فضای مجازی رخ می دهد. خواسته یا ناخواسته چه مقدار از زمانمون رو در فضای مجازی تلف کردیم؟ زمانی که میتونستیم با استفاده از اون تخصص های زیادی به دست بیاریم. زمان هایی که تنها با یک نه گفتن ساده به درخواست های بی انتهای مجازی میتونستیم برای ترقی خودمون و پیشرفت خودمون صرف کنیم.     ما همیشه عادت کردیم همیشه فلش اتهام را بگیریم به سمت بقیه. خیلی کم پیش می آید که حواسمان باشد که در خیلی از مسائل ما خودمان مقصریم. خودمان بوده ایم که نکاتی را رعایت نکرده ایم و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها