پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی به همراه تغییر مد و لباس و سبک زندگی و گرفتن قدرت اختیار و تفکر انسان ها صورت می گیرد. اسیب های فضای مجازی در کمین مصرف کنندگان قرار دارد. در فضای مجازی کانال ها و شبکه های زیادی هستند که بحث پوشاک را مورد توجه قرار دادند. حالا چه در بحث ارائه یک سری پوشاک جدید، مدهای جدید، فشن های جدید باشد و چه بحث فروش آن محصولات باشد. سبک پوشش یکی از مدل های سبک زندگی ما است. مدل زندگی کردن من در مورد پوشش و نوع پوشاک مورد استفاده من چگونه است؟ فوق العاده باید مراقب باشیم...

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی با بدبینی منطقی باید همراه باشد با مشاهده آمار بالای یک کانال دچار هیجان و غرور کاذب نشویم. گاها میبینیم که خیلی ها به صورت جو زده و هیجانی درگیر آمار یک کانال، یک وبگاه و یا یک صفحه اجتماعی می شوند ولی واقعیت قصه این است که همه این اتفاقات را می شود به سادگی هر چه تمام تر به صورت جعلی و دروغ ایجاد کرد. بایک هزینه فوق العاده اندک می توانید به صورت فیک مخاطبین صفحتون را افزایش دهید و به صورت کاملا فیک و دروغی برای مخاطبین صفحه خود اعتبار جعلی ایجاد کنید. متاسفانه آمار...

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی را میتوان از خود فضای مجازی با در نظر گرفتن مواردی مانند مدیریت زمان و آموزنده بودن بازی ها انتخاب کرد. استفاده از بازی های کامپیوتری در زمانه ما خیلی مورد نیاز است و کسانی که از استفاده های مثبت این فضا بدگویی می کنند سخت در حال اشتباه هستند. بلکه باید بگوییم کاملا برعکس گفته این ها صادق است و خوب یا بد بودن استفاده از فضای مجازی به عهده هر فردی است که از آن استفاده می کند. خیلی وقتا والدین برای خود یا فرزندانشان دغدغه استفاده بی رویه از فضای مجازی را دارند. ولی به این فکر می کنند...

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی

ارتباط غیرحضوری در فضای مجازی و ارتباط حضوری در زندگی روزمره چه تفاوتی دارد؟ وقتی که به انتهای ذهن و لایه های پایین رجوع می کنیم احساس قلبی همه ما این است که فضای مجازی یک فضای غیر واقعی است. یعنی حس نمی کنیم که در واقعیت عضو فلان گروه شدم و درگیرم. فلان صفحه اجتماعی را دنبال می کنیم. اصلا احساس نمی کنیم که عضوی از این تفکر شدیم. پیرو این سبک از این زندگی شده ایم. در صورتی که واقعیت داستان همین موضوع است ما آن واقعیت را پذیرفته ایم و این فوق العاده آسیب زا است فضای رسانه ای و مجازی زمانی سودمند هستند که ما...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها