پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
فرصت های مجازی

فرصت های مجازی

فرصت های مجازی سرمان درون گوشی ها فرو می رود و خیال می کنیم لذت می بریم و حس خوب داریم! از این بازی به آن بازی و از این پیج به پیج دیگر و کانال هم که الی ما شاء الله! خوشحالِ خوشحال! و اصلا نه فکرش را می کنیم و نه حسش را که چه بلایایی منتظر ما هستند و داریم دقیقا با خودمان چکار می کنیم. پیش خود فکر می کنیم که از دنیای بیرون راحت شدیم و الان خودمانیم با هم! یا حتی ممکن است فکر کنیم اینجا هر چقدر وقت صرف کنیم، انرژی جمع می کنیم برای آینده و ادامه...

اتلاف وقت در فضای‌مجازی

اتلاف وقت در فضای مجازی

اتلاف وقت در فضای مجازی بلایی که همچون یک اپیدمی به جان جامعه افتاده است؛ اما خود از آن بی خبریم. یا میدانیم و با این حال باز هم به آن بی توجهیم. زندگی های امروز ما را عادت دادند به پس گوش اندازی! همین اینستاگرام وقتی غرق پست هاش میشم رو عرض می کنم ...   اتلاف وقت در فضای مجازی متاسفانه در فرهنگ ایرانی ها زمان نسبت به سایر کشور های اهمیت کمتری دارد. این موضوع را میتوانید در جای جای جامعه ببینید. موکول کردن پرونده های اداری به روزها و ماه های بعد. بد قولی ها، دیر رسیدن ها و تاخیرهای چند ساعته قرار های...

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی از عدم مدیریت مصرف رسانه ای برخی افراد ایجاد می شود. مصرف گرایی یکی از اتفاقات تلخی است که شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند، فلان مارک، فلان مدل، فلان ساختار و همین آدمها را به سمتی می برد که متفاوت باشند. البته متفاوت بودن به هر قیمتی. لباس های آنچنانی استفاده کنند حتی لباس های پوشیده اما مارک فلان مدل فلان این اتفاقات اصلا اتفاقات شیرینی نیست زندگی ما را به سمت مصرف گرایی می برد آقایی که کارمنده در یک خانواده مقید هزینه های معمولی زندگیش را به سختی تامین می کند گرفتاری خانمش در مصرف گرایی را با تمام...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها