پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی اینه ... دوست میشیم و میخندیم و در ظاهری شاد شادیم ... و شب با گریه و تنهایی به خواب میریم ... کم نیستند افرادی که در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه های مختلف نه تنها خودشان نیستند، بلکه کیلومتر ها با خود واقعی و احساسات و افکارشان فاصله دارند. شاید ترس از قضاوت ها، حرف ها و تهمت های بی اساس سایرین اجازه نمیدهد که شخص خودش را، خود واقعی اش را بروز ندهد. ظاهر و باطن فضای مجازی متاسفانه دنیای مجازی که میتوانست جایی برای خوب شدن حالمان و پیشرفت و موفقیت باشد را با نا آگاهی، عدم مدیریت رسانه...

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟   برخی فکر میکنند صرف...

عقل به جای احساس

عقل به جای احساس

عقل به جای احساس در فضا مجازی کار می کند. فضای مجازی فضای منطقی و فضای عقلی است. تجربه نشان داده که آدم هایی که با احساس به این فضا وارد می شوند چه در بحث فضای تبلیغی، چه در بحث فضای تجاری و چه در بحث فضای شخصی وقتی که با احساس وارد می شوند شکست می خورند. چون که اختیار افکار خود را به راحتی از دست می دهند. وقتی که با احساس وارد فضای مجازی می شوید از شاکله و پایه فضای مجازی خارج شده اید. پایه فضای مجازی بر اساس منطق و تعقل است. عقل به جای احساس کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا...

ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها ریشه خیلی از تنهایی های امروز ما آدم ها، همیشه همراهمونه ... وقتی که زندگی های امروزی را با زندگی های چندین سال قبل مقایسه میکنیم، یک نکته بسیار جلب توجه میکند. و آن تعداد آدم های تنها و منزوی است. کسانی که وقتی با آن ها صحبت میکنیم از تنهایی هایشان ناله میکنند و خودشان هم نمیدانند که، برای چه کسی را در زندگی ندارند که با او وقت بگذارنند و روابط اجتماعی محدودی دارند. غافل از اینکه همین وسیله کوچکی که به هیچ وجه هیچگاه از خودشان دور نمیکنند آنها را به این کنج تنهایی کشانده.   ریشه مجازی تنهایی ها   شبکه اجتماعی رفته...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها