پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی هم باید مانند فضای حقیقی مرود توجه باشد. همانگونه که در فضای حقیقی از بسیاری از برخوردها پرهیز می کنیم در فضای مجازی هم باید همین رفتار را داشته باشیم. در فضای مجازی باید خیلی بیشتر از فضای حقیقی مواظب باشیم فضای حقیقی جایی است که خیلی وقت ها آدم با لحاظ حضور طرف مقابل از گفتن خیلی از کلمات پرهیز می کند از گفتن خیلی از کلمات و بیان خیلی از رفتارها دوری می کند ولی در فضای مجازی اینطور نیست. فضای مجازی با لحاظ اینکه حضوری درش نیست به خانم ها و آقایان اجازه صمیمی شدن می...

شروع استارتاپ

شروع استارتاپ

قبل از شروع هر استارتاپ چهار مرحله کار نیاز است: تحقیق، تحقیق، تحقیق شروع پر قدرت! راستش را بخواهید متاسفانه در جامعه ما و در ذهن بسیاری از افراد اینطور جا افتاده است، که به محض شنیدن نام استارتاپ چند جوان را تصور میکنند که از ابزار های مدرن استفاده میکنند، بگو بخند میکنند و کار های جذاب و سرگرمی های جالب در کنار کارشان دارند و سر ماه هم پول هنگفتی به جیب میزنند!   شروع استارتاپ اما واقعیت اصلا اینطور نیست. نه همه استارتاپ ها مربوط به حوزه تکنولوژی و ابزار های به روز هستند، و نه صاحبان استارتاپ همه جوان هستند و نه اینکه به سرعت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها