پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تهدید هوش مصنوعی

تهدید هوش مصنوعی برای قدرت فکری انسان ها

تهدید هوش مصنوعی برای قدرت فکری انسان ها آدم های امروز به خاطر مشغله ی زیاد و به دلیل پیشرفت ها و سهولت هایی که در روزمرگی ایجاده شده است متاسفانه کم حوصله تر شده اند. دیگر ممکن است حوصله خیلی از کار ها مانند خرید از سوپرمارکت و شستن ظرف با دست  و ... را نداشته باشند. که در نتیجه آن شاهد ظهور فروشگاه های آنلاین و اختراع ماشین ظرفشویی و ... بودیم. این اتفاق در فضای فکری انسان ها نیز بسیار تاثیر میگذارد. چون سرانه مطالعه را پایین می آورد، زیرا مطالعه حوصله میخواهد، و بسیاری از آدم ها حوصله خواندن مطالب طولانی و...

منبع افکار و عقاید ما چیست ؟

منبع افکار و عقاید ما

منبع افکار و عقاید ما چیست؟ دیوار سفید دلمون رو دست کدوم نقاش میسپریم؟ وقت هایی که که گوشی به دست میگیریم و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشغول گشت و گذار میشویم، پست های مختلف را تند و تند رد میکنیم و همه‌اش در انتظاریم به پایانِ بی پایانش برسیم؛ همان وقت هاست که هر پیجی و هر صفحه ای رنگی به روح ما میزند. یکی سیاه، یکی قرمز، یکی خاکستری، یکی سفید ...   منبع افکار و عقاید ما چیست؟ ذهن سفیدمان را به دست رسانه ها میسپاریم و با مطالب مختلف آن را رنگ میکنیم. اگر چیزی که در آخر تحویل میگیریم سیاه و...

نقد انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

نقد انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

نقد انیمیشن هتل ترانسیلوانیا زوایای پنهان و آشکار این انیمیشن را بیشتر آشکار می کند. این انیمیشن بر پایه جادو و جادوگری ساخته شده است برخی از لایه های عمیق این پویانمایی بسیار جالب است لایه هایی که درست در مقابل چشمان ما است و ما آن ها را می بینیم و تاثیر می پذیریم ولی به آن ها توجه نداریم. فراموش نکنید که تنها راه مبارزه با آسیب های رسانه ها افزایش سطح سواد رسانه ای است. این داستان برپایه ازدواج جن و انسان پایه گذاری شده است. کارتون هتل ترانسیلوانیا از زمان تولد یک کودک شروع می شود، یک کودک که حاصل ازدواج یک انسان...

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم بر هیچ کسی پوشیده نیست. زاویه دید انسان ها است که مشخص می کند از یک اتفاق و یا پدیده موجود در اجتماع چه برداشتی دارند. اینکه ما به یک اتفاق اجتماعی به چه دیدی نگاه می کنیم مشخص می کند چه برداشتی از آن داشته باشیم و به دنبال آن برداشت چه واکنشی نشان دهیم. مثل زاویه دید های مختلف نسبت بیماری کروناویروس که این روز ها درگیر ان هستیم. شخصی با زاویه دید اقتصادی به دنبال کسب منافع اقتصادی از این شرایط است و شخصی با نگاه انسانی و الهی نجات جان انسان ها را در...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها