پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
استارتاپ، ایده ها و شکست

استارتاپ، ایده ها و شکست !

استارتاپ، ایده ها و شکست یاداشتی مختصر و کاربردی در مورد تعریف استارتاپ، ایده های استارتاپی و عوامل شکست استارتاپ ها است. استارتاپ چیست؟ شرکت نوپا یا استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است. این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌ پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند...

ساختار فکری کودکان

ساختار فکری کودکان

ساختار فکری کودکان ساختار فکری و آینده بچه هامون رو چه کسی میسازه؟! تلوزیون؟! موبایل؟! لپتاپ؟! یا والدین؟! ساختار فکری کودکان در ایران در غالب مواقع خانواده است که در همه چیز حرف اول را میزند. اما متاسفانه نقش خانواده که در مسائل جزئی و کلی فرزندان همواره پر رنگ است، به فضای مجازی و رسانه ها که می رسد بسیار کمرنگ میشود. برخی خانواده ها به دلیل تحصیلات کم و یا مشغله زیاد و وقت نداشتن برای همراهی فرزندان در این فضا بهانه تراشی میکنند. که در واقع به نوعی از خود سلب مسئولیت میکنند. در حالی که پدر و مادر نیز وظیفه دارند اگر اطلاعات کافی ندارند مطالعه داشته باشند...

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند باور کنیم! مسئولیت رسانه ای بچه هامون، با ماست! تربیت رسانه ای فرزند مسئولیت والدین تنها در تامین نیازهایی همچون پوشاک و خوراک و محبت کردن محدود نمیشود. پدر و مادر مسئولیت مهم دیگری نیز دارند که در واقع تامین خوراک ذهن و رقم زدن آینده فرزندان شان است. نه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و نه رسانه های اجتماعی همچون اینستاگرام و  ... و نه اینترنت هیچ یک نمیتوانند جایگزین خانواده شوند. کودکی که تازه با محیط اطراف خودش آشنا شده و در میان انبوهی از تکنولوژی های جذاب قرار گرفته است، کنجکاوانه قصد امتحان کردن همه چیز را دارد و مسلما هیچ شناختی...

حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ اینجاست که بعضی از بازی های رایانه ای امروز، عامل اصلی افسردگی و شکست آینده بچه های ماست! بازی های رایانه ای با اهداف مختلف و برای رده های سنی متفاوتی ساخته میشوند. دانستن رده بندی سنی بازی های ویدئویی و تناسب آن با روحیات فرزند اطلاعاتی است که پیش از تهیه بازی باید داشته باشید. تاثیر گرفتن از بازی ها اجتناب ناپذیر است و هر بازی ای به شکلی روی کودکان یا نوجوانان تاثیر میگذارد. نکته مهم اینجاست که برخی تاثیر مثبت و برخی نیز تاثیر منفی دارند.   حقیقت تلخ بازی های رایانه ای   همه بازی ها مضر و مخرب نیستند اما بیش از حد...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها