پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
حرف های دروغ

حرف های دروغ

تشخیص حرف های دروغ و راست در رسانه ها و فضای مجازی سخت شده است. اما ضرب المثل " شنیدن کی بود مانند دیدن " هنوز واقعیت دارد و به ما در تشخیص دروغ های مجازی کمک می کند. در بهترین شرایط در فضای مجازی باز هم امکان فریب و دروغ وجود دارد. باید در تمامی مطالبی که از فضای مجازی دریافت می کنیم احتمال اشتباه و دروغ هم بدهیم. هیچ مطلبی را بدون تحقیق قبول نکنیم و از منبع های معتبر اطلاعات دریافت کنیم. حرف های دروغ حرف های راست دیدنی هستند، حرف های دروغ شنیدنی! معمولا کسانی که شایعه پراکنی و دروغ پردازی می...

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق به عنوان یک راز موفقیت کسب و کار شما باید مورد توجه قرار گیرد. این یادداشت مختصر و مفید به موضوع انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما می پردازد. تا بحال دقت کرده اید: نام بهترین موتور جستجو Search.com نیست، بلکه گوگل است. نام بهترین سایت فروش کتابBook.com نیست، بلکه آمازون است. نام یکی از بهترین سرویس دهنده ایمیل هم Mail.com نیست، یاهو است. نام بهترین برند تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار هم Computer.com نیست، اپل است. انتخاب نام بحث انتخاب نام برای کسب و کار یک بحث بسیار ساده است و بیان چند نکته برای...

قدم اول تغییر

قدم اول تغییر

قدم اول تغییر تغییر یک اتفاق آنی در جامعه نیست! اولین قدم تغییر، خودِ ماییم!   قدم اول تغییر   تقریبا همه افراد همیشه منتظر اتفاق افتادن آن تغییری هستند که زندگی آن ها را دگرگون کند و اتفاقات جدید و خوب برایشان رقم بزند. شاید در زندگی فردی با درصد احتمال کمی این اتفاق برای برخی بیفتد اما وقتی که نوبت به تغییر به جامعه میرسد این احتمال به صفر میرسد. اتفاق خوب و تغییر سازنده در جامعه هیچگاه خود به خود روی نمیدهد، بلکه نتیجه ذره ذره تلاش های اعضای آن جامعه است. وقتی فردی تصمیم به برداشتن قدمی در اصلاح خودش میگیرید، احتمال تغییر در جامعه را اندکی افزایش...

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ زمانی مشخص می شود که شما تولید محتوای کاربردی مفید و منطقی و عمیق داشته باشید و مطلب خود را در فضای تحت وب و سرچ قرار دهید و توان مدیریت آن را داشته باشید. زمان ما هیچوقت بیشتر از ۲۴ ساعت نمی شود و در این ۲۴ ساعت کارهای زیادی هست که باید رقم بزنیم از عبادت، از غذا خوردن، از توجه به خانواده، از تفریح و خیلی از اتفاقات و کارهای دیگه پس طبیعتا زمان ما برای ایجاد هر اتفاقی محدود است. اما این مشکل نیست اگر برنامه ریزی و قاعده و قانون داشته باشد. مشکل اصلی جایی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها