پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی در اثر عدم مدیریت زمان در فضای مجازی رخ می دهد. خواسته یا ناخواسته چه مقدار از زمانمون رو در فضای مجازی تلف کردیم؟ زمانی که میتونستیم با استفاده از اون تخصص های زیادی به دست بیاریم. زمان هایی که تنها با یک نه گفتن ساده به درخواست های بی انتهای مجازی میتونستیم برای ترقی خودمون و پیشرفت خودمون صرف کنیم.     ما همیشه عادت کردیم همیشه فلش اتهام را بگیریم به سمت بقیه. خیلی کم پیش می آید که حواسمان باشد که در خیلی از مسائل ما خودمان مقصریم. خودمان بوده ایم که نکاتی را رعایت نکرده ایم و حواسمان...

یادگیری سواد رسانه

یادگیری سواد رسانه

یادگیری سواد رسانه سواد رسانه ای نداشتن یعنی پذیرفتن هر چیزی بدون تحقیق! امروزه ماییم و انبوهی از شبکه ها و رسانه های مختلف که هر یک حرفی برای گفتن دارند و گوشی میخواهند برای شنیدن. و ماییم و انتخاب اینکه به کدام یک گوش دهیم و کدام را پشت سر بگذاریم. این انتخاب، انتخاب سختی است و برای آن باید دانش خود را افزایش دهیم. دانشی به نام سواد رسانه.   یادگیری سواد رسانه در عصر رسانه ها و انفجار اطلاعات نداشتن سواد رسانه ای یعنی بی سوادی. اگر ندانیم که افکارمان از چه منبعی تغذیه میشوند و تصمیمات زندگی خود را بر اساس کدام تفکرات صحیح...

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی به جای یک مصرف کننده صرف بودن در فضای مجازی به یک تولید کننده حرفه ای تبدیل شوید و حتی از این راه کسب درآمد کنید. در مباحث فرهنگی، فضای حقیقی و فضای مجازی متفاوت است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید در فضای حقیقی کار فرهنگی انجام دهید حتما باید برای آن هزینه ای بپردازید اما در فضای مجازی اینطور نیست. وقتی که ذائقه خود و فرزندانمان را در اینکه به تولید چه محتوایی علاقه مندیم فهمیدیم حال می توانیم به شکل صحیح چه...

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست آوریم...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها