پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
رمز برتری استارتاپ ها

رمز برتری استارتاپ ها نسبت به مشاغل دولتی

رمز برتری استارتاپ ها     از چالش های امروز ما این است که خیلی از مردم از کارهای دولتی که دراند و از ارجاعات دولتی احساس نارضایتی دارند و احساس می کنند ، حس میکنند کارشان راه نمیفتد| اما در مقابل از خدماتی که از استارتاپ ها همچون اسنپ و زودفود دریافت میکنند راضی هستند. وقتی که این مسئله را واکاوی میکنیم میبینیم که قدرت نیروی جوان تزریق شده در فضای استارتاپ ها. و در بسیاری از جایگاه های دولتی آدم هایی مشغول کار هستند که الزاما کارشان را دوست ندارند و همینطور در فضای کار های دولتی جوان گرایی هم اتفاق نیفتاده است. در حالی که...

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی در میزان دسترسی به مخاطبان محدود و نا محدود است. در عرف جامعه ما به همه ابزارهای اجتماعی، شبکه اجتماعی گفته می شود. در صورتی که این یک اشتباه رایج است. هر ابزاری اسم خودش را دارد. ما دو دسته شبکه در فضای مجازی داریم: شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان. شبکه های پیامرسان شبکه هایی هستند که شما می توانید با یک گروه از مخاطبین خودتان چه مخاطبین گوشی و چه یک گروه و حتی عضویت در گروه و کانال تبادل اطلاعات داشته بشید در شبکه های پیامرسان با گروه محدودی از مخاطبین در ارتباط هستید. اما در...

الگو سازی اسلامی

الگو سازی اسلامی

الگو سازی اسلامی با مطالبه گری و اقدام عملی حاصل می شود. باید الگوهای اسلامی را برای تحقق جامعه اسلامی معرفی کنیم تا جایگزین شخصیت های کارتنی نا درست شوند. یکی از دغدغه های امروزه والدین این است که فرزندشان یک سری از شخصیت های انیمیشنی غربی را بیشتر از شخصیت های بومی می پسندد. این یکی از چالش های جدی برای برخی از خانواده هاست. این چالش به حق و منطقی است. اما ما چه نقشی را در این راستا ایفا کرده ایم؟ چند نفر از ما تا به حال به مطالبه گری پرداخته ایم و چند نفر از ما تا کنون فضای مناسبی را...

تربیت رسانه ای

تربیت رسانه ای

تربیت رسانه ای فرزندان به شیوه های اصولی و صحیح،در عصری که آسیب های رسانه ها قابل تعداد قابل توجهی از فرزندان را تحت تاثیر قرار داده است امری ضروری به نظر می رسد. بی توجهی و بیخیالی والدین نسبت به تربیت رسانه ای فرزندان آن ها می تواند آسیب هایی را برای جامعه و خود فرد بوجود بیاورد که شاید هرگز قابل جبران نباشد. به همین خاطر والدین همیشه تلاش می کنند تا تربیت فرزندانشان به نحو احسن انجام شود. در بحث تربیت رسانه ای فرزندان مبنای تربیت بسیار مهم است. به این معنا که در فضای رسانه عده ای هستند که می گویند مطلقا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها