پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
جایگاه تفکر انسانها در رسانه

جایگاه تفکر انسانها در رسانه

جایگاه تفکر انسانها در رسانه تفکر و قدرت انتخاب ما آدم ها، کاجای دنیای رسانه ای امروز قرار داره؟! اصلا قرار داره؟! همه ما انسان ها قدرت تفکر و انتخاب داریم. و در زندگی خودمان همواره در حال استفاده از آن ها هستیم. هر روز صدها بار تصمیم میگیریم و انتخاب میکنیم کدام را عملی کنیم و به کدام یک بها ندهیم. اجازه بدهیم که تصمیمی بر زندگی ما اثر بگذارد و یا اینکه آن فکر را پشت سر بگذاریم. اینها همه و همه وابسته به ما و قدرت انتخاب و اختیار ماست. اما ما در دنیای دیگری نیز زندگی میکنیم که اوضاع در آن به شیوه...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

نسخه جدید ایتا

انتشار نسخه ۴٫۱ ایتا برای اندروید

نسخه جدید ایتا پیام رسان ایتا ضمن اعلام خبر انتشار نسخه جدید این برنامه نوشت: ضمن تبریک #هفته_وحدت و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص)، #نسخه_جدید_ایتا با شماره ورژن ۴٫۱ به کاربران عزیز تقدیم می‌شود این نسخه نسبت به آخرین برنامه‌ی منتشر شده این پیام رسان در فروشگاه‌های اندرویدی دارای #چهل_قابلیت_جدید به شرح زیر است: ۱٫ امکان ورود با سه حساب کاربری ۲٫ امکان تعیین قالب مجزا برای هر حساب ۳٫ امکان ارسال موقعیت مکانی ۴٫ امکان ارسال تصاویر بصورت آلبوم ۵٫ تعیین ترتیب ارسال تصاویر در آلبوم ۶٫ نمایش محتویات گفتگو بدون باز کردن آن ۷٫ امکان فوروارد همزمان پیام به چندین گیرنده ۸٫ امکان جستجو در گروه بر اساس فرستنده‌ی...

آسمان دلمان را سفید نگه داریم

آسمان دلمان را سفید نگه داریم

آسمان دلمان را سفید نگه داریم ... حتی شما دوست عزیز! امروزه بستر رسانه ها به بستری همگانی تبدیل شده است. این یعنی هر فردی با هر طرز تفکری می تواند به نشر و اشتراک گذاری مطالب در فضای مجازی بپردازد. افرادی در این میان سعی در انحراف افکار عمومی به سمت و سوی خاصی هستند. برخی وقت افراد را به مطالب و محتوای بیهوده مشغول میکنند. اینکه هر فرد آزادی و اجازه این را دارد که نظرات و عقاید خود را به اشتراک بگذارد یک امکان عالی است. آن چیزی که این آزادی و اجازه را شیرین میکند آگاهی و هوشیاری ماست، که بتوانیم تشخیص دهیم چه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها