پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
از خودمان شروع کنیم

از خودمان شروع کنیم

از خودمان شروع کنیم و از همین امروز شروع کنیم. همه از دروغگویی و حرف های دروغ بیزارند دروغ های مجازی و رسانه ای نیز مانند دروغ های فضای حقیقی مورد نفرت انسان ها هستند. در واقع تفاوتی میان دروغ در فضای حقیقی و مجازی وجود ندارد دروغ دروغ است خودمان را الکی گول نزنیم. اما نکته ای که وجود دارد این است که دروغ و دروغگویی مورد نفرت همه مردم است نه فقط ما از خودمان شروع کنیم ... از دروغ بیزاریم، اما فقط وقتی به ما می گویند! زمانی که ما تصمیم به دروغگویی می گیریم بسیار ساده از کنار این موضوع رد می...

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید. اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است. کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد. دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است. همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید. سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است. قلت املاعی اعتبار...

جریان های انحرافی در فضای مجازی

جریان های انحرافی در فضای مجازی

جریان های انحرافی در فضای مجازی و عرفان های کاذب با سوء استفاده از ظرفیت های فضای مجازی طعمه های خود را قربانی می کنند. جریان های انحرافی مختلف که اخیرا شکل گرفتند صرفا از طریق فضای رسانه اصل و پایه فعالیتشان را جلو می برند. چون طبیعتا بخاطر محدودیت های مختلف این امکان برایشان نیست که به شکل حقیقی کارشان را پیش ببرند. هم اکنون که از وجود این جریانات انحرافی آگاهی پیدا کردید بد نیست که بدانید این گروه های انحرافی به شکل جدی دارند فعالیت خود را پیش می برند. در این میان اهمیت کار نخبگان در این فضا برای مقابله و روشنگری...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها