پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
رمز برتری استارتاپ ها

رمز برتری استارتاپ ها نسبت به مشاغل دولتی

رمز برتری استارتاپ ها     از چالش های امروز ما این است که خیلی از مردم از کارهای دولتی که دراند و از ارجاعات دولتی احساس نارضایتی دارند و احساس می کنند ، حس میکنند کارشان راه نمیفتد| اما در مقابل از خدماتی که از استارتاپ ها همچون اسنپ و زودفود دریافت میکنند راضی هستند. وقتی که این مسئله را واکاوی میکنیم میبینیم که قدرت نیروی جوان تزریق شده در فضای استارتاپ ها. و در بسیاری از جایگاه های دولتی آدم هایی مشغول کار هستند که الزاما کارشان را دوست ندارند و همینطور در فضای کار های دولتی جوان گرایی هم اتفاق نیفتاده است. در حالی که...

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند. اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟ چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟ یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم. در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ انتخاب...

آسیب های بازی های آنلاین

آسیب های بازی های آنلاین

آسیب های بازی های آنلاین را جدی بگیرید. یک سری از بازی ها هستند که به ظاهر بازی های استراتژیک هستند. بازی های جذاب و عالی. اما وقتی که وارد قصه واقعیشان می شوید میبینید که اصلا اینطور نیست. بازی که فکر من را آزاد نکند بلکه بیشتر ذهن من را درگیر کند این بازی اصلا بازی خوبی نیست. بازی ای که به بچه ی من لذت دزدی کردن را آموزش دهد طبیعتا اصلا بازی خوبی نیست. بازی ها را باید بشناسیم. به دلیل اینکه در سایر کشورهای دنیا عده ای در حال بازی آنلاین هستند و ما همیشه جزئی از آن کاربران هستیم این آنلاین بودن و...

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی یک رکن اساسی در مدیریت مصرف رسانه ها است. تاثیر پذیری ما از رسانه ها باید آگاهانه باشد و این موضوع با افزایش آگاهی امکان پذیر است. نکته جالب در بحث رسانه این است که افزایش آگاهی آسیب را کم می کند. یعنی من وقتی بدانم فیلم ها چگونه اثر گذاری می کنند؟ ناخودآگاه آسیب قصه کاهش می یابد. و علت این اتفاق این است که ذهن من واکسینه شده است. من می دانم که این فیلم با این تکنیک قصد انتقال این پیام را دارد. و ذهن خود به خود در مقابل این پیام مقابله می کند و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها