پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی در میزان دسترسی به مخاطبان محدود و نا محدود است. در عرف جامعه ما به همه ابزارهای اجتماعی، شبکه اجتماعی گفته می شود. در صورتی که این یک اشتباه رایج است. هر ابزاری اسم خودش را دارد. ما دو دسته شبکه در فضای مجازی داریم: شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان. شبکه های پیامرسان شبکه هایی هستند که شما می توانید با یک گروه از مخاطبین خودتان چه مخاطبین گوشی و چه یک گروه و حتی عضویت در گروه و کانال تبادل اطلاعات داشته بشید در شبکه های پیامرسان با گروه محدودی از مخاطبین در ارتباط هستید. اما...

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر به مرجع و منبع دست اول بودن آن است. محتوای شبکه های پیامرسان و خیلی از سایت ها از سمت شبکه های اجتماعی جاری می شود به خصوص در بحث جریان های سیاسی، دینی و جریان های اجتماعی و مطالبه گرایانه. شبکه اجتماعی توییتر یکی از اصلی ترین این شبکه هاست. محتوایی که روی این شبکه منتشر می شود در بحث های سیاسی اقتصادی و اجتماعی برای مجموعه های مختلف مهم است. موضع گیری های مهم افراد از طریق توییتر و توسط خود آن افراد ارائه می شود. ارزش شبکه های اجتماعی توییتر کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی...

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی چیست؟ رسانه ها، افکار ما را می سازند و افکار، لباس و خوراک و ... رسانه ها ابزار بسیار قوی ای هستند. سازندگان آنها درست به همه چیز فکر کرده اند. با تحلیل رفتار های انسان ها ویژگی های این شبکه ها را تعریف کرده اند. تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی شگرد های جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر او پایه و اساس ساخت این شبکه ها هستند. در جامعه امروز بسیاری از جهت دهی های فکری و سیاسی از این رسانه ها پایه گرفته است. فعالیت شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی تنها به جمع افراد ختم نمیشود و...

دو روی فضای مجازی

دو روی فضای مجازی

دو روی فضای مجازی این روز ها چقدر میخندیم؟! (از ته دل!) انگار برایمان عادت شده است دیگر. به طور واضح دروغ ها را میبینیم. متوجه حرکات صرفا نمایشی میشویم. خنده های مصنوعی را میفهمیم. گریه های دروغین را هم همینطور. اما عادت شده است. جزئی از روزمره هایمان شده و حتی بعضا از آن لذت هم میبریم! فضای مجازی در بسیاری مواقع همچون سیاه چاله ایست که احساسات را به درون خود میکشد، و تنها چیزی که باقی میگذارد نقابی است از جنس تظاهر. دو روی فضای مجازی متاسفانه پس از مدتی فردی که در شبکه اجتماعی چهره ای غیرواقعی از خود به نمایش گذاشته است، به دلیل...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها